• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • رفت و برگشت قیمت دلار بازار آزاد تهران در مرز حساس

رفت و برگشت قیمت دلار بازار آزاد تهران در مرز حساس

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ماه مورد حمایت بازار های مجاور ایران قرار گرفت و توانست مرز حساس ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را پس بگیرد.

رفت و برگشت قیمت دلار تهران در مرز حساس
نرخ دلار امروز تا محدوده ۳۲ هزار و ۸۸۰ تومان بالا رفت. این قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸۰ تومان بالاتر بود.اسکناس آمریکایی در نیمه ظهر بر روی ۳۲ هزار و ۸۲۰ تومان قرار گرفت.

نرخ دلار حبس شد؟
عده ای از معامله گران می گفتند بازار ساز نرخ دلار را در محدوده ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان حبس کرده است و در ۱۰ روز گذشته بیشترین فعالیت دلار در همین محدوده بوده است. البته ۱۶ مهر ماه بازیگران ارزی توانستند برای سومین بار در ماه جاری به کانال ۳۳ هزار تومان بوسه بزنند اما با مداخله ارزی بازارساز از کانال مذکور عقب نشینی کردند.

خط قرمز قیمت دلار در تهران
عده از معامله گران باور دارند که مرز یاد شده به خطر قرمز بازار ساز تبدیل شده و به همین دلیل در چند وقت گذشته قیمت دلار زیر مرز ۳۳ هزار تومان در حال نوسان بوده است.

افزیش قیمت دلار در بازار های مجاور
قیمت دلار در هرات امروز تا ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفت. این قیمت در مقایسه با دیروز ۲۵۰ تومان گران تر بود.ظهر امروز نرخ دلار هرات با ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

نرخ دلار سلیمانیه امروز به کانال ۳۳ هزار تومان رسید و تا ۳۳ هزار و ۵۰ تومان بالا رفت که نسبت به روز گذشته تقریبا ۱۰۰ تومان رشد را نشان می دهد.

  پیش بینی قیمت دلار در بازار روز چهارشنبه ۲۷ دی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان