• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • تصمیم شرکت فاکسکان برای ساخت خودروهای برقی در آینده

تصمیم شرکت فاکسکان برای ساخت خودروهای برقی در آینده

پیام جوان: فاکسکان، بزرگ‌ترین سازنده قطعات و مونتاژکننده آیفون‌های ساخت اپل، می‌خواهد در آینده برای تسلا خودروهای برقی بسازد.

به نقل از سی ان بی سی، مدیر عامل این شرکت تأیید کرده که فاکسکان حرکت به سمت تولید خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار داده است.

گروه فناوری هون های (نام رسمی فاکسکان)، روز سه‌شنبه دو نمونه اولیه خودروی الکتریکی که در آینده می‌سازد را معرفی کرد: وانت مدل V و هاچ‌بک کراس اوور اسپرت مدل B.

اما فاکسکان نمی‌خواهد خودروها را با نام و برند خود بفروشد. این شرکت در عوض می‌خواهد خودروهایی را برای خودروسازان دیگر طراحی و تولید کند. این شرکت ادعا می‌کند که می‌تواند زمان طراحی یک خودرو را به نصف کاهش دهد و هزینه توسعه را برای خودروسازی که مایل به استفاده از خدمات آن است تا یک سوم کاهش دهد.

این شرکت تایوانی جاه طلبی‌های بزرگی دارد. یانگ لیو، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره فاکسکان، روز سه شنبه گفت این شرکت تا سال ۲۰۲۵، تسخیر پنج درصد از سهم بازار جهانی تولید خودروهای الکتریکی را هدف قرار داده و افزود امیدوار است تسلا یکی از مشتری‌های آن باشد.

لیو گفت: امیدوارم روزی بتوانیم خودروهای تسلا را برای تسلا بسازیم.

تسلا در حال حاضر خودروهای خود را در کارخانه‌هایش در سراسر جهان، در مکان‌هایی در ایالات متحده و برلین و شانگهای، تولید می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  شایعاتی مبنی بر راه اندازی رقیب توییتر توسط شرکت متا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان