• Home
  • >
  • ویدئوهای شما
  • >
  • هیئت ناظران سانتا کلارا خشونت جمهوری اسلامی علیه مردم را محکوم کردند

هیئت ناظران سانتا کلارا خشونت جمهوری اسلامی علیه مردم را محکوم کردند

پیام جوان: در پی ادامه یافتن اعتراضات سراسری مردم ایران در هفته‌های گذشته، خانم سوسن منطقی به هیئت نظارت شهرستان سانتا کلارا نامه ای ارسال کرد که بر اساس آن و پس از ارائه‌ی سخنانی از جانب آقای شهرداد خبیر به نمایندگی از ایرانیان ساکن در سانتاکلارا، قطعنامه ای به رای گذاشته و به تصویب رسید. بر طبق این قطعنامه، این شهرستان باید همچنان به عنوان یک پناهگاه و فضای امن برای پناهندگان یا پناهجویانی باشد که برای امنیت خود از دست رژیم ایران فرار می کنند. ایرانیانی که در ارائه این قطعنامه همکاری داشتند خانم فریبا گراهام، خانم شبره کلانتری جانسون، آقای تونی خوشابا و خانم سوسن منطقی هستند.

متن قطعنامه:

پس از دستگیری مهسا امینی در شهریور ماه به دلیل نقض قوانین پوشش اسلامی توسط پلیس اخلاق، تظاهراتی در سراسر ایران در حال برگزاری است. با افزایش تعداد اعتراضات، گزارش هایی از کشته و زخمی شدن زنان و کودکان توسط دولت آغاز شده است. این اقدامات در پی بدرفتاری طولانی مدت و محرومیت از حقوق اولیه زنان در ایران است.

دولتمردان شهرستان سانتا کلارا که ریشه در دموکراسی، عدالت، و حفظ و حمایت از حقوق زنان و همه مردم برای اعمال آزادی انتخاب در مذهب، عقاید و پوشش دارند، وظیفه دارند که توصیه‌هایی را از شهروندان دریافت کنند. در حوزه ما، باید خشونت را به شدت محکوم کنیم و حمایت خود را از زنان ایران و همه کسانی که برای عدالت و رهایی از ظلم و ستم برپا می‌شوند، نشان دهیم. چنین اقداماتی باید شامل پیش‌نویس قطعنامه‌ای باشد که به طور مشترک با دموکرات‌های آشوری، دموکرات منطقه بی اریا (ADBA) و دموکرات‌های ایرانی آمریکایی منطقه بی اریا (BAIAD) و سایر سازمان‌هایی که چنین قطعنامه‌هایی را پیش‌نویس و ترویج می‌کنند، تهیه شده باشد.

  لیگ ملی هاکی بازگشت به بازی‌ها را یک روز به تاخیر انداخت

با توجه به این اعتراضات و خشونت های فزاینده علیه معترضان که احتمالاً ادامه خواهد داشت و شدت آن افزایش خواهد یافت، این شهرستان باید همچنان به عنوان یک پناهگاه و فضای امن برای پناهندگان یا پناهجویانی باشد که برای امنیت خود از دست رژیم ایران فرار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان