• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پی اس جی حاضر است برای فروش امباپه با رئال یا هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود

پی اس جی حاضر است برای فروش امباپه با رئال یا هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود

پیام جوان: کیلیان امباپه این روزها به کانون شایعات تبدیل شده و گفته می شود به فاصله یک هفته تا پایان نقل و انتقالات راهی رئال خواهد شد. دیروز رسانه های فرانسوی ادعا کردند که پی اس جی دیگر مشکلی برای فروش امباپه ندارد و حاضر است با رئال یا هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود.

امباپه در بحبوحه شایعات جدایی اش و در مصاحبه با “‘Esquire” در مورد رابطه اش با نیمار گفت:« نیمار فوق العاده است و با هم از سال ۲۰۱۷ ارتباط بسیار خوبی داریم. یادم است پس از جام جهانی ۲۰۱۸ که با فرانسه قهرمان شدیم و در بازگشت به تمرینات پی اس جی، به نیمار گفتم که نگران نباشد و قرار نیست جای تو را اشغال کنم. به او گفتم من قطعا یکی از شانس های توپ طلای امسال خواهم بود ولی تو نه، چون با برزیل در جام جهانی موفق نبودی ولی قول می دهم که جایگاه و اعتبار تو محفوظ خواهد ماند و من نیز حد خودم را رعایت خواهم کرد.

نیمار و در مجموع برزیلی ها انسان هایی شاد و خوشگذران هستند ولی در فرانسه کاملا جدی و حرفه ای به فوتبال نگاه می شود. نیمار در برج ایفل معارفه شد ولی شش ماه بعد رسانه ها به او معترض شدند که چرا پوکر بازی می کند. او حالا شرایط زندگی و فوتبال در فرانسه را بهتر درک می کند و خودش را کاملا وفق داده است.»

مسی و رونالدو:« مقایسه با اینها لذتبخش است ولی معتقدم این دو را نمی توان با هیچکس مقایسه کرد. رونالدو و مسی ۱۰ یا ۱۵ سال بی وقفه درخشیده اند و رکوردی نیست که به آن نرسیده باشند. هر دو بهترین الگوی ممکن هستند و من از آنها یاد می گیرم. در تمام این سال ها رونالدو باعث شده مسی بهتر شود و برعکس. معتقدم مقایسه با این دو فوق ستاره باعث پیشرفت من نیز خواهد شد.»

  اندریک، پدیده 16 ساله باشگاه پالمیراس، به رئال مادرید پیوست

بهترین بازی:« بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال گذشته برابر بارسا بهترین بازی عمرم بود و از هر نظر کامل. به تیم در دفاع و حمله کمک کردم و توانستم سه گل نیز بزنم. ۹۰ درصد دوئل هایم را پیروز شدم و حتی در یک لحظه از بازی نیز احساس نکردم که خسته شده ام و توان ادامه ندارم. در تمام کنندگی و خلق موقعیت، بهتر از این نمی شد کار کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان