• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ترکیب جدید تیم ملی فوتبال ایران در دیدار این هفته با کره جنوبی

ترکیب جدید تیم ملی فوتبال ایران در دیدار این هفته با کره جنوبی

پیام جوان: به نقل از مهر، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل امارات ادامه دارد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ برای بازی با کره جنوبی در تهران آماده شوند.

ملی پوشان فوتبال ایران در حالی روز گذشته تمرین ریکاوری خود را در تهران پشت سر گذاشتند که طبق نظر سرمربی، بازیکنان ذخیره در دیدار با امارات تمرین کامل تاکتیکی را پشت سر گذاشتند و سایر اعضای تیم به استراحت پرداختند.

شیوه بازی تیم ملی ایران مقابل امارات با وجود کسب سومین پیروزی در سومین دیدار بازی گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر باعث شده تا اسکوچیچ جلسات متوالی آنالیز را با دستیاران خود داشته باشد و تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب تیم ملی برای بازی با کره جنوبی بگیرد.

اسکوچیچ قصد دارد در روزهای مانده تا بازی با کره جنوبی روی تاکتیک تیم ملی کار کند تا بتواند بهترین سیستم را برای این دیدار انتخاب کند.

تیم ملی فوتبال ایران تنها در دیدار نخست خود با سوریه از شیوه ۱-۳-۲-۴ استفاده کرد و توانست در آن دیدار با تک گل علیرضا جهانبخش به پیروزی برسد. این تیم سپس در جریان برد سه بر صفر مقابل عراق به ۲-۴-۴ روی آورد و در دیدار با امارات نیز از همین شیوه استفاده کرد.

ملی پوشان فوتبال ایران ساعت ۱۷ سه شنبه هفته جاری مقابل کره جنوبی درتهران بازی می‌کنند.

  جاشوا کیمیش در فهرست فروش بایرن

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان