• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • ایمج ست اینتل از انفجار شدید در مرکز تحقیقاتی سپاه در خارج از تهران خبر داد

ایمج ست اینتل از انفجار شدید در مرکز تحقیقاتی سپاه در خارج از تهران خبر داد

پیام جوان: به گزارش دویچه وله، “ایمج ست اینتل”، گروهی تحقیقاتی که مقر آن در اسرائيل است با تکیه بر تصاویری ماهواره‌ای که منتشر کرده می‌گوید، در تاسیسات گروه صنعتی شهید همت که یک “پایگاه مخفی موشکی سپاه پاسداران” است انفجاری شدید رخ داده که آسیب جدی به این مرکز وارد آورده است.

“ایمج سَت اینتل”، شرکت خصوصی مشاوره اطلاعاتی اسرائیل تصاویر تخریب تاسیسات سپاه را در خارج از تهران منتشر کرده است. طی این حادثه سه تن از کارکنان مجروح شدند که دو نفر از آن‌ها به گفته خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه، جانشان را در بیمارستان از دست دادند.

به گفته “ایمج ست اینتل”، در تصاویری که اندکی پس از انفجار روز دوشنبه ۲۷ سپتامبر گرفته شده نشان داده می‌شود که حداقل یک چهارم ساختمان یک “پایگاه موشکی مخفی” به طور کامل تخریب شده است.

بر اساس گزارش توئیتری این گروه تحقیقاتی، ساختمان مرکز سپاه روز پنجشنبه ۲۷ سپتامبر سالم بوده اما تصاویر مربوط به یک روز پس از انفجار ویرانی بخشی از این ساختمان را نشان می‌دهد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران عصر روز یکشنبه ۵ مهر (۲۶ سپتامبر) بدون اشاره به انفجار با صدور اطلاعیه‌ای از بروز آتش‌سوزی در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران خبر داده بود.

آتش‌سوزی در مراکز امنیتی، هسته‌ای و نظامی ایران قبلا نیز بارها اتفاق افتاده و مقام‌های جمهوری اسلامی نیز همواره اسرائيل را مسبب آن دانسته‌اند.

  طرح محله اسلامی سپاه پاسداران برای افزایش طرح‌های محله محور حکومت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان