• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • معاملات دلار در روز شنبه ۶ شهریور از مرز ۲۸ هزار تومان عبور کرد

معاملات دلار در روز شنبه ۶ شهریور از مرز ۲۸ هزار تومان عبور کرد

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات روز چهارشنبه روی ۲۷ هزار و ۷۴۰ تومان قرار داشت اما در شروع معاملات روز شنبه از مرز ۲۸ هزار تومان عبور کرد و روی ۲۸ هزار و ۲۷۰ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار در فاصله عصر چهارشنبه تا صبح شنبه حدود ۲ درصد رشد داشت. قیمت ابتدایی دلار سنا نیز در کانال ۲۸ هزار تومان و روی ۲۸ هزار و ۶۲ تومان قرار داشت. البته قیمت دلار سنا در ادامه معاملات امروز قدری پایین آمد و به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت. با این وجود رشد ناگهانی قیمت دلار سنا در شروع معاملات امروز قابل توجه بود. قیمت ابتدایی دلار متشکل نیز تغییرات شدیدی داشت. قیمت ابتدایی دلار متشکل با رشد حدود ۴ درصدی نسبت به نرخ میانگین روز چهارشنبه روی ۲۷ هزار و ۷۸۴ تومان قرار گرفت.

واکنش سکه به رشد قیمت طلا و دلار

قیمت طلای جهانی در معاملات روز جمعه روند افزایشی را دنبال کرد و بعد از عبور از مرز ۱۸۰۰ دلار به ۱۸۲۰ دلار نزدیک شد. قیمت سکه به رشد طلا و افزایش قیمت دلار واکنش نشان دارد و تغییرات مثبت قیمتی را به ثبت رساند. قیمت سکه ظهر روز چهارشنبه روی ۱۱ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه در شروع معاملات امروز حدود ۳ درصد بالاتر از نرخ عصر روز چهارشنبه بود و روی ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار داشت. با احتساب قیمت ۱۸۱۷ دلار برای طلا و ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان برای دلار اندازه حباب سکه ۱٫۶ درصد به دست می‌آید. بر این اساس اندازه حباب سکه به طور محسوسی کوچک شده بود و سکه ظرفیت رشد بیشتر را در شروع معاملات امروز داشت.

  شورای عالی کار روز دوشنبه تشکیل می‌شود؛ اما خبری از ترمیم دستمزد کارگران نیست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان