• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهلت ۴۸ ساعته بازیکنان به باشگاه استقلال

مهلت ۴۸ ساعته بازیکنان به باشگاه استقلال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مهم‌ترین اتفاق تمرین امروز استقلال که قبل از سفر به امارات برگزار شد، صحبت های گلایه‌آمیز بازیکنان با پرویز مظلومی بود. استقلالی‌ها که از مدت ها قبل منتظر دریافت پول از طرف باشگاه هستند حالا نسبت به شرایط موجود و عدم پرداختی از سوی باشگاه دلخورند.

از این رو آنها امروز به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال گلایه‌های خود را مطرح کردند.بعد از بیان صحبت ها از سوی بازیکنان مظلومی به آنها وعده داد تا طی یکی دو روز آینده پول به حساب شان واریز شود.

نکته مهم تر اما تهدید بازیکنان استقلال بود. استقلالی ها خطاب به مظلومی به نمایندگی از مدیریت اعلام کردند که ۴۸ ساعت صبر می کنند تا پول به حساب شان برود و اگر این اتفاق نیفتاد، تمرینات را تعطیل خواهند کرد!

این در حالی است که استقلال از امشب به اردوی امارات می‌رود و اینکه تمرینات تیم در جریان این اردو که برایش هزینه شده تعطیل شود، عجیب به نظر می‌رسد.

مدیران استقلال در انتظار رسیدن پول انتقال مهدی قایدی به امارات هستند تا بخشی از پول بازیکنان را بپردازند. از این رو این پول هنوز به حساب باشگاه ننشسته و باید دید چه اتفاقی طی ۴۸ ساعت آینده رخ می‌دهد.

  انتخاب خسوس خیل مانسانو به عنوان داور دیدار ال‌کلاسیکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان