• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توماس مولر: شاید مثل تیاگو از بایرن بروم

توماس مولر: شاید مثل تیاگو از بایرن بروم

توماس مولر می گوید که او آماده است تا مسیری که تیاگو آلکانتارا برای ترک آلیانز آرنا در پیش گرفت را دنبال کند. مولر همچنین گفته است که او به بایرن مونیخ وصل نشده و نچسبیده است.

توماس مولر فوتبال حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۸ از بایرن مونیخ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون به این تیم کمک کرده است تا به موفقیت های بزرگی در آلمان و در چمپیونزلیگ دست یابد.

ستاره ۳۱ ساله هنوز هم یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ به حساب می آید اما احتمال ترک این تیم در آینده نزدیک را رد نمی کند و با اشاره به پیوستن تیاگو آلکانتارا در سال ۲۰۲۰ به تیم لیورپول معتقد است که این انتقال سندی بر این موضوع است که هیچ بازیکنی بدون قید و شرط ملزم به ماندن در یک باشگاه نیست.

مولر گفت: “من به این باشگاه وصل نشده ام. من با اینجا رابطه ای خاص دارم، بایرن را پیش از آنکه شروع به بازی برای آنها کنم دوست داشتم، اما وقتی موقعیتی پیش می آید که باید تصمیم بگیری که شاید برای تیم دیگری بازی کنی، اصلا هیچ شرم و خجالت و هیچ مشکلی در کار نخواهد بود. مثل تیاگو آلکانتارا که به لیورپول رفت.”

تعدادی از باشگاه های اروپایی در گذشته به امضای قرارداد با مولر ابراز علاقه کرده بودند، از جمله منچستریونایتد و رئال مادرید. لیورپول نیز همچنین علاقمند به این ستاره با تجربه بایرن مونیخ بود و صحبت های اخیر مولر می تواند شایعه پیوستن احتمالی او به جمع شاگردان یورگن کلوپ در آنفیلد در تابستان پیش رو را دوباره زنده کند.

  سرمربی تیم بسکتبال زنان ایران: خستگی بازیکنان باعث شکست ما در برابر تیم سوریه شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان