• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مورینیو: نظر خاصی درباره تاتنهام ندارم چرا که حتی یک بازی تاتنهام را هم در این فصل ندیده‌ام

مورینیو: نظر خاصی درباره تاتنهام ندارم چرا که حتی یک بازی تاتنهام را هم در این فصل ندیده‌ام

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شاگردان ژوزه مورینیو شب گذشته در دیدار برگشت پلی آف لیگ کنفرانس اروپا با سه گل از سد تیم ترکیه ای ترابزون اسپور عبور کردند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵-۱ پیروز شده و جواز حضور در در این مسابقات را کسب کرده باشند.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در پایان بازی گفت: “من از ذهنیت تیمم خوشم اومد، اگرچه در بعضی لحظات بازی مشکلاتی برای ما ایجاد شد و به این دلیل بود که ترابزون نیز تیم خوبی است. مردم متوجه روحیه و طرز فکر در مورد بازی و باشگاه شده‌اند و من این را دوست داشتم.

شرم آور است که تیمی مانند ترابزون اسپور حتی در لیگ کنفرانس هم بازی نمی‌کند. این تیم حتی می‌تواند در لیگ اروپا باشد و قطعاً برای شان ناراحت کننده است چرا که آنها تیمی با کیفیت هستند.”

ژوزه مورینیو در ادامه پیرامون عملکرد تامی آبراهام نیز گفت: “از نظر فیزیکی او در اوج نیست. همه از ویژگی ها و ذهنیت او باخبر هستند. سه دقیقه آخر او حضور او در زمین را ببینید که در شرایط دشوار به عنوان یک دفاع عمل می‌کند. متاسفانه فرصت نشد بورخا مایورال بازی کند چرا که او نیز لیاقت این مسئله را دارد. همچنین الدور شامرادف نیز با آمدنش به زمین چیزهای زیادی را به تیم اضافه کرد.”

مورینیو در رابطه با تقابل احتمالی با تاتنهام در لیگ کنفرانس و مقایسه این تیم با رم گفت: “نظر خاصی در این مورد ندارم چرا که حتی یک بازی تاتنهام را هم در این فصل ندیده‌ام.”

  اعتراف مورینیو: اگر اینتر را ترک نمی‌کردم یک لیگ قهرمانان دیگر را هم می‌بردیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان