تاریخ و محل جدید برنامه‌های کنسل شده اودسا در ساکرامنتو

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، پس از لغو تور اودسا در سپتامبر در Cal Expo، آنها به کالیفرنیای شمالی بازمی‌گردند، اما در خارج از ساکرامنتو اجرا می‌کنند.

گروه موسیقی الکترونیکی مستقر در سیاتل در رسانه های اجتماعی اعلام کردند که اکنون در آمفی تئاتر تویوتا در ویتلند، در فاصله ۴۵ دقیقه ای از شمال ساکرامنتو، اجرا خواهند کرد. این گروه در ابتدا قرار بود در ۲۹ سپتامبر در Cal Expo روی صحنه بروند و پس از آن در ۳۰ سپتامبر در سن فرنسیسکو نمایشی برگزار کنند اما هر دوی این برنامه‌ها کنسل شدند.

برنامه سن فرنسیسکو به تعویق افتاد و آن اجرا به مکان دیگری در آمفی تئاتر Shoreline در Moutain View منتقل شد که تقریباً ۴۰ دقیقه با ماشین از جنوب شهر فاصله دارد. این گروه به مدت دو روز متوالی در ۴ و ۵ نوامبر در آنجا روی صحنه خواهند رفت.

نمایش اودسا در Cal Expo بخشی از “آخرین تور خداحافظی” آنها بود که نامی مشابه آخرین آلبوم آنها دارد. اودسا در توییتی در ۳۰ سپتامبر گفت که نمایش ساکرامنتو در آخرین لحظه به دلیل “آسیب قابل توجه” به صحنه در Cal Expo لغو شده بود.

اودسا گفت که بلیط های نمایشگاه Cal Expoهمچنان معتبر هستند!” اودسا روز سه شنبه در توییتی گفت. “ما درک می کنیم و می دانیم که همه نمی توانند آن را پس بگیرند. اگر نمی توانید تاریخ جدید را تعیین کنید، بازپرداخت در محل خرید امکان پذیر است. ایمیل خود را برای دریافت جزئیات بیشتر بررسی کنید!»

  کسانی که قصد دارید برای اولین بار خانه خریداری کنید، این شهرها مناسب‌ترین انتخاب‌ها در سراسر آمریکاست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان