• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مارسلو: رئال مادرید باید با پیروزی برابر لیورپول فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند

مارسلو: رئال مادرید باید با پیروزی برابر لیورپول فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رئال مادرید چند هفته مانده به پایان لالیگا قهرمانی خود در این رقابت‌ها را جشن گرفت. شاگردان کارلو آنچلوتی هفته آینده در یک بازی بسیار مهم به مصاف لیورپول خواهند رفت. دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که در استادو فرانس پاریس برگزار می‌شود و قطعا رئال مادرید در آن به دنبال کسب چهاردهمین جام چمپیونزلیگ خود خواهد بود.

چند ستاره رئال مادرید بعد از تمرین امروز در یک مصاحبه جالب حاضر شدند. کاپیتان لوس بلانکوس یعنی مارسلو گفت: “ما از فصلی که پشت سر گذاشته‌ایم بسیار رضایت داریم و کاملاً متمرکز و مشتاقانه منتظر بازی روز شنبه هستیم. در برنابئو هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. برای من تعجبی ندارد که چنین بازی‌هایی را بردیم. بازی‌های جادویی دیگری هم وجود داشت، اما امسال سه بازی بسیار سخت و نادر وجود داشت. هواداران هرگز از حمایت ما دست برنداشتند و این یک هدیه بود.

اکنون باید آماده شویم تا هر کاری که برای به اتمام رساندن یک فصل خوب لازم است را انجام دهیم. ما به حریف احترام می‌گذاریم. کاپیتان بودن بیش از اینکه مایه افتخار باشد، مسئولیت بسیار بزرگی است. بسیاری از بازیکنان همه چیز را می‌دهند تا بازیکن بهترین باشگاه جهان باشند و کاپیتان بودن بزرگترین افتخار است. دفاع از رئال مادرید فراتر از یک وظیفه است. پوشیدن این پیراهن خوش شانسی است.”

همچنین رودریگو دیگر ستاره برزیلی رئال مادرید نیز گفت: “هر سه بازی مرحله حذفی بسیار سخت بود اما به نظر من دشوارترین آنها دیدار برابر چلسی بود چرا که بعد از ۳-۰ شدن نتیجه من فکر نمی‌کردم که بتوانیم به بازی برگردیم. در رئال مادرید اعتماد‌به‌نفس، متفاوت است و شما با این تصور وارد زمین می‌شوید که قرار است برنده شوید.”

  کار دشوار رئال در غیاب ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان