• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اوپامکانو زیادی آرام است و نمی‌تواند رهبر بایرن شود

اوپامکانو زیادی آرام است و نمی‌تواند رهبر بایرن شود

هولگر باداشتوبر معتقد است که اوپامکانو نمی تواند در بایرن مونیخ یک رهبر باشد و این مدافع جوان نیاز به حمایت و پشتیبانی در این تیم دارد.

اوپامکانو در تابستان پیش رو به چهار سال بسیار درخشان خود در تیم لایپزیش پایان داده و به آلیانز آرنا خواهد رفت. بایرن مونیخ در جدال با بزرگان اروپا برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی لایپزیش توانست با قراردادی ۴۲٫۵ میلیون یورویی این مدافع موفق را به خدمت بگیرد، اما باداشتوبر معتقد است که باواریایی ها از اوپامکانو فراتر از توانایی هایش انتظار دارند.

باداشتوبر گفت: “بازیکنی به این جوانی به بایرن نمی آید و ناگهان تبدیل به رهبر تیم شود. من صدای او را در زمین نمی شنوم. اگر اینقدر آرام باشید نمی توانید رهبر یک تیم شوید. باید به تیم دستور بدهید، باید تیم را هدایت کنید. من فکر می کنم لوکاس هرناندز چنین توانایی دارد.”

اوپامکانو قرار است جان تازه ای به خط دفاع بایرن مونیخ، پس از جدایی دیوید آلابا در پایان فصل، بدهد و بایرن امیدوار است که ستاره جوان فرانسوی بتواند جای خالی آلابا را در خط دفاع این تیم گرفته و آنها کمک کند تا به درخشش در بوندسلیگا و اروپا ادامه دهند.
اوپامکانو از زمان پیوستن به لایپزیش در سال ۲۰۱۷ در ۱۴۵ مسابقه در تمام رقابت ها برای این تیم به میدان رفته است و از این تعداد ۳۲ مسابقه در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برگزار شده است.

ستاره فرانسوی قرار است در اولین بازی پس از پایان تعطیلات بازی های ملی، در ترکیب لایپزیش برابر هم تیمی های آینده اش قرار بگیرد. اگر اوپامکانو و یارانش بتوانن در ردبول آرنا بایرن مونیخ را شکست دهند، شاگردان یولیان ناگلزمان فاصله خود با باواریایی های صدرنشین را در هفت بازی مانده به پایان فصل، به یک امتیاز خواهند رساند.

  پیام اینستاگرامی نواک جوکوویچ پس از شکست کرواسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان