• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت دلار در بازار آزاد امروز تهران – پنجشنبه ۲۱ مهر

قیمت دلار در بازار آزاد امروز تهران – پنجشنبه ۲۱ مهر

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته بازار دلار برای دومین بار در هفته جاری از رونق افتاد و حجم خرید و فروش ها کم شد.

بازار دلار از رونق افتاد
صدور یک فراخوان در فضای مجازی برای تجمعات موجب شد بازیگران ارزی عقب نشینی کنند و کمتر در بازار دلار حاضر شوند. از سوی دیگر فشار فروش در هرات و سلیمانیه باعث شد بازیگران ارزی تهران چاره ای جز کاهش قیمت نداشته باشند. قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز در محدوده ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با عصر سه شنبه ۱۰۰ تومان پایین تر بود.

پیش بینی قیمت دلار در بازار امروز
عده ای از معامله گران با اشاره به رفتار دلار در وضعیت اختلال اینترنتی و تجمعات معتقدند احتمالا امروز هم اسکناس آمریکایی در تهران نوسان محدودی را ثبت کند.

دسته ای از بازیگران ارزی با اشاره به نوسانات قیمت دلار در هفته جاری می گفتند اسکناس آمریکایی چند بار در شکستن محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان ناکام بوده است. به همین دلیل احتمالا بازار با فشار فروش همراه شود.

با عقیده معامله گران در صورتی که نرخ دلار بالای مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت بدهد این امر ممکن است موجب صعود دلار تا ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان شود . با این حال بازار در هفته های اخیر از این محدوده نتوانسته است که عبور کند و دور از ذهن است که در روز جاری نیز چنین اتفاقی رخ دهد.

بازار درهفته جاری چند بار نشان داد که به راحتی حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی را از دست نخواهد داد. به همین دلیل، دشوار است که در روز جاری، دلار حتی در صورت عقب نشینی به زیر سطح ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان، بتواند حمایت قوی ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست بدهد.

  وضعیت دلار در بازار روز چهارشنبه ۶ دی

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان