• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • عنوان چهارمی تیم والیبال زنان سایپا در مسابقات والیبال باشگاه‌های زنان آسیا

عنوان چهارمی تیم والیبال زنان سایپا در مسابقات والیبال باشگاه‌های زنان آسیا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پس از شکست تیم والیبال زنان سایپا در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا مقابل آلتای قزاقستان، به رغم نمایش نزدیک و خبوی که شاگردان هاشمی موفق به انجام آن شدند، امروز خودروسازان به دنبال پایان تاریخ‌سازی خود با کسب عنوان سومی رقابت‌ها بودند؛ حریف امروز سایپا، تیم سوپریم چونبوری تایلند بود، حریفی که در مرحله گروهی موفق به شکست سایپا شده بود و با نتیجه ۳-۱ نماینده ایران از پیش برداشته بود.

به مانند جدال روز گذشته مقابل آلتا قزاقستان، دختران والیبالیست سایپا به رغم تجربه کمتر خود نسبت به حریف نامدارشان، نمایش خوبی را از خود نشان دادند اما اسیر کم‌تجربگی‌شان شدند؛ در ست نخست، بازی نزدیک و جذاب دنبال شد اما در نهایت برتری از آن نماینده میزبان بود و سوپریم چونبوری موفق به برتری ۲۵-۱۹ شد.

ست دوم را برخلاف انتظارات، سایپایی‌ها خوب آغاز نکردند و این روند تا پایان ست ادامه‌دار بود و در نهایت هم نماینده تایلند موفق به برتری ۲۵-۱۸ شد تا کسب پیروزی و عنوان سومی برای شاگردان مریم هاشمی دور از دسترس باشد.

اما سایپایی‌ها ست سوم را خوب شروع کردند و توانستند از اشتباهات حریف خود به خوبی بهره ببرند، اما بازهم تجربه بالای بازیکنان سوپریم باعث شد تا آن‌ها بتوانند به خوبی به بازی بازگردند و در نهایت ست سوم را با هم با نتیجه ۲۵-۲۱ به سود خود به پایان ببرند تا در نهایت با برتری ۳-۰ در مجموع ست‌شماری عنوان سومی رقابت‌ها را از آن خود کنند.

با این شکست تیم والیبال زنان سایپا ایران توانست به عنوان چهارمی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برسد، عنوانی که در پنج دهه گذشته در والیبال زنان ایران در عرصه باشگاهی بی‌سابقه بود و شاگردان مریم هاشمی موفق به تاریخ‌سازی شدند.

  برنامه بازی‌های تیم امید ایران در مرحله گروهی بازی های کشورهای اسلامی در قونیه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان