• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دستمزد نجومی منچستر برای به خدمت گرفتن دی‌یونگ

دستمزد نجومی منچستر برای به خدمت گرفتن دی‌یونگ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته های اخیر از احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ از بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو خبر داده اند و منچستریونایتد به عنوان مشتری جدی او مطرح شده است.

حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ یکی از عوامل اصلی علاقه یونایتد به این بازیکن است، چرا که این دو پیش از این روزهای درخشانی را در آژاکس با یکدیگر سپری کرده بودند.
روزنامه اسپانیایی اسپورت هم مدعی شده که یونایتد رقیبی جدید و جدی دارد و پی اس جی نیز قصد دارد تلاش خودش را برای به خدمت گفتن این بازیکن انجام دهد.

اخبار ضد و نقیضی در این رابطه به گوش می رسد و در هلند ادعا می کنند که دی یونگ قصد ندارد راهی تیمی شود که در لیگ قهرمانان حضور ندارد. طبق اعای نشریه انگلیسی دیلی استار، پیشنهاد منچستریونایتد به دی یونگ به قدری بالاست که شاید در نهایت او را وسوسه کند قید پیشنهادات دیگر خود را بزند. منچستر سال بعد در لیگ اروپا حاضر خواهد بود ولی پیشنهاد دستمزد هفته ای ۳۹۵ هزار پوند به دی یونگ که حتی بالاتر از دستمزد داوید دخیاست(۳۷۵ هزار پوند) می تواند هر بازیکنی را وسوسه کند. در یونایتد پس از دخیا، جیدون سانچو و رافا واران بیشترین دستمزد را دریافت می کنند. رونالدو نیز با ۳۰۰ هزار پوند در هفته در جایگاه چهارم قرار دارد.

دی یونگ اگر در نهایت راهی یونایتد شود با ۲۴ میلیون پوند در سال دستمزد خالص، شماره یک شیاطین سرخ خواهد شد. این اتقاق رخ می دهد؟

  صد و هفتاد و هشتمین حضور رونالدو در لیگ قهرمانان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان