• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کاهش ظرفیت ورزشگاه‌های ایتالیا به دلیل افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا

کاهش ظرفیت ورزشگاه‌های ایتالیا به دلیل افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا

پیام جوان:‌به گزارش ورزش سه، ابتلا به ویروس کرونا در هفته‌های اخیر بار دیگر در بسیاری از کشورهای اروپایی شیوع زیادی پیدا کرده است.

این هفته آمارهای ترسناکی در دو کشور فرانسه و ایتالیا به ثبت رسید که از ابتدای شیوع جهانی ویروس کرونا تا به حال بی‌سابقه بوده و همین موضوع نگرانی‌های بسیاری را به همراه داشته است.

بیشترین ضربه از شیوع ویروس کرونا را لیگ برتر انگلیس خورده که بسیاری از بازی‌های آن در روزهای اخیر به تعویق افتاده، چرا که تعداد مبتلایان به کرونا در باشگاه‌ها به قدری بالا رفته که آنها عملا قادر به حضور در میدان نیستند.

با توجه به این که روز گذشته ایتالیا بیش از ۱۰۰ هزار تست مثبت داشته، مقامات این کشور تصمیم گرفته‌اند که بار دیگر بعضی از محرومیت‌ها را اعمال کرده و برگردانند.

این تصمیم شامل کاهش تعداد تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال پس از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ ایتالیا از تاریخ ششم ژانویه ۲۰۲۲ میلادی نیز می‌شود.

قرار است ظرفیت ورزشگاه از ۷۵ تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند و تماشاگران موظف هستند روی صندلی‌های نشانه‌گذاری شده قرار بگیرند تا نهایت فاصله اجتماعی را در جریان هر بازی از هم داشته باشند.

همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها نیز باید تمام مدت از ماسک صورت استفاده کنند و گواهی تزریق واکسن به همراه تست منفی کرونا نیز به همراه داشته باشند.

پیش از این دیگر کشورهایی اروپایی مانند فرانسه، اسپانیا و آلمان نیز تصمیم گرفته بودند که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را کاهش داده یا حتی مسابقات را در مواردی پشت درهای بسته برگزار کنند.

  لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن با مدیران این باشگاه به توافق رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان