• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مورینیو: من برای انتقال مودریچ به رئال اصرار کردم

مورینیو: من برای انتقال مودریچ به رئال اصرار کردم

حدود یک دهه پیش بود که لوکا مودریچ با اصرار مورینیو و از تاتنهام راهی رئال مادرید شده و اگرچه در اولین فصل لقب بدترین خرید سال را از آن خود کرد، اما در ادامه به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد. مورینیو مدعی شد مقطع تمامی خصوصیاتی که مدنظر داشته را در لوکا مودریچ دیده و به همین علت برای خرید این بازیکن اصرار داشته است.

ژوزه مورینیو گفت: ؛من به مدیران رئال مادرید خیلی فشار آوردم تا مودریچ را به خدمت بگیرند زیرا او هر آنچه را که من نیاز داشتیم در خود داشت. تکنیک، دید بالا، بازیخوانی، قدرت تصمیم گیری و سرعت عمل در بازی مودریچ دیده می شود. مودریچ قادر به ارسال پاس های دقیق و گلزنی از پشت محوطه بوده و بازیکنی باهوش است. ما در رئال مادرید به همه این خصوصیات نیاز داشتیم.

لوکا مودریچ به تدریج با زندگی در مادرید سازگار شد. علیرغم انتظارات فراوان و فشار هواداران، لوکا انسانی بسیار متعادل بوده و از خودش مطمئن است. مودریچ بازیکنی در خدمت تیم بوده و بسیار حرفه ای است. مودریچ زندگی آرامی داشته و از زندگی کنار خانواده اش لذت می برد. او سخت تلاش کرده و از خودش مطمئن است، اما انسانی متواضع محسوب می شود. لوکا مودریچ توپ طلا را از آن خود کرده، جاودانه شده و فراتر از مقایسه های عادی است.؛

  90 میلیون یورو، قیمت اعلامی اینتر برای فروش لائوتارو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان