• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم نهایی یونایتد در مورد سولسشر مشخص شد

تصمیم نهایی یونایتد در مورد سولسشر مشخص شد

در دو سال اخیر و در روزهای حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد این تیم هنوز موفق به فتح یک جام هم نشده، اما به نظر می رسد مدیران باشگاه از عملکرد این سرمربی جوان رضایت داشته و قصد دارند پیشنهاد تمدید را به زودی به او ارائه کنند. در قرارداد جدید و سه ساله سولسشر دستمزد سالیانه او از ۷٫۵ میلیون پوند به ۱۰ میلیون افزایش می یابد.

در واقع حتی اگر منچستریونایتد در ماه های پیش رو و در پایان این فصل هم موفق به فتح جام نشود، قرارداد اوله گونار سولسشر تمدید خواهد شد. اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه معتقد است این سرمربی جوان بهترین فرد برای هدایت پروژه بازگشت یونایتد بوده و به زودی این باشگاه را به روزهای اوج خود خواهد رساند. او متقاعد شده که یونایتد تحت هدایت سولسشر در مسیر درستی قرار دارد و قرار گرفتن در رتبه دوم لیگ برتر عملکرد خوبی محسوب می شود.

همچنین یونایتد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا راه یافته و پس از پیروزی بزرگ برابر میلان در دور گذشته، جدی ترین مدعی برای کسب قهرمانی در این جام محسوب می شود. پیشنهاد جدید دو ساله به علاوه گزینه تمدید برای فصل سوم خواهد بود و دستمزد سولسشر در کل قرارداد به ۳۰ میلیون پوند نیز می رسد. بدین ترتیب باید شایعات حضور سرمربیانی چون مکس آلگری یا آنتونیو کونته در اولدترافورد را منتفی دانست و سولسشر فعلا روی نیمکت شیاطین سرخ ماندنی است.

  منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا و سرمایه گذاری درست سیتی گروپ، در پنج دوره از 6 دوره اخیر لیگ برتر انگلیس قهرمان شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان