• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کریس رونالدو تصمیم به ترک یوونتوس گرفته است

کریس رونالدو تصمیم به ترک یوونتوس گرفته است

پس از حذف از چمپیونزلیگ و با نزدیک شدن به تاریخ پایان قرارداد کریستیانو رونالدو و یوونتوس د رتابستان سال ۲۰۲۲، گزارش شده که رونالدو تصمیم دارد در پایان این فصل و در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بیانکونری را ترک کند. گفته شده که فوق ستاره پرتغالی دیگر در تورین خوشحال نیست.

از دو تیم با جدیت بیشتری به عنوان مقاصد احتمالی رونالدو پس از ترک یووه نام برده می شود؛ پاری سن ژرمن و یا اینتر میامی.

رونالدو با وجودی که آخرین سال های فوتبال خود به سر می برد، این فصل نیز در ترکیب بیانکونری درخشان ظاهر شد. ستاره ۳۶ ساله یووه در این فصل در ۲۴ مسابقه از سری آ ۲۳ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد. او همچنین در چمپیونزلیگ نیز چهار بار برای یوونتوس گلزنی کرد.

هر چند با توجه به بحران شدید اقتصادی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا گریبان‌گیر یوونتوس شده، موجب شده است تا به همین زودی صحبت ها برای جدایی دو طرف از یکدیگر، آغاز شود.

سایت اسپانیایی OkDiario ادعا کرده که رونالدو آماده ترک یوونتوس در تابستان است و دو نتیجه نافرجام با یووه این تصمیم را تقویت کرده است.

گزارش شده که رونالدو همچنان از حذف یوونتوس از چمپیونزلیگ با شکست برابر پورتو به شدت ناراحت است. همچنین CR7 از شکست اخیر یووه برابر بنونتو نیز به شدت ناراحت است، شکستی که به نظر می رسد امیدهای بیانکونری برای دهمین قهرمانی پیاپی در سری آ را ناامید کرد.

در این گزارش آمده است که با توجه به حذف شدن منچستریونایتد و رئال مادرید از فهرست تیم های خواهان به خدمت گرفتن رونالدو، اکنون تنها دو گزینه پیش روی ستاره پرتغالی است.

  شوکه شدن محمد صلاح از نتایج رای‌گیری توپ طلای ۲۰۲۱

پاری سن ژرمن در این تابستان می تواند با رونالدو قرارداد امضا کند، مخصوصا اگر کیلیان امباپه از این تیم برود و مسی نیز تصمیم بگیرد که در بارسلونا بماند. اینترمیامی نیز امیدوار به امضای قرارداد با این ستاره کهنه‌کار است. دیوید بکام بارها گفته است که مشتاق امضای قرارداد با رونالدو و بردن او به MLS است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان