• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • دلار، امروز مرز حساس ۳۲ هزار و ۲۰۰ را از دست داد و با ۳۲ هزار و ۱۸۰ تومان مبادله شد

دلار، امروز مرز حساس ۳۲ هزار و ۲۰۰ را از دست داد و با ۳۲ هزار و ۱۸۰ تومان مبادله شد

به گزارش اقتصادنیوز، روند کاهشی قیمت دلار به سومین روز هفته رسید. اسکناس آمریکایی امروز مرز حساس ۳۲ هزار و ۲۰۰ را از دست داد و با ۳۲ هزار و ۱۸۰ تومان مبادله شد.

البته در ادامه معاملات نقدی امروز نرخ دلار بر روی ۳۲ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت مذکور نسبت به روز قبل ۲۵۰ تومان کاهش را نشان می دهد.

فنر قیمت دلار دوباره جمع شد
عده ای از معامله گران می گفتند فنر قیمت دلار همچنان در حال جمع شدن است. با فرض دلار در قله تاریخی ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان، که در یازدهم مهرماه به ثبت رسید، امروز اسکناس آمریکایی بیش از ۱ هزار تومان ارزان تر از روز ۱۱ مهر ماه به فروش می‌رسد.

اختلال در اینترنت موجب شده روند معاملات نقدی کُند شود و از سوی دیگر پس لرزه تجمعات روزهای گذشته موجب شده خریدار در بازار ارز تهران نایاب شود. البته عده ای از معامله گران باور دارند برخی از خریدارن برای خرید ارز در نرخ های پایین تر کمین کرده اند و به دنبال فرصت مناسب برای حمله به بازار هستند‌.

البته عده ای دیگر از معامله گران می گفتند تهران حمایت بازارهای همسایه را از دست داده و همین امر روند کاهشی دلار را فراهم کرده است.

قیمت دلار در هرات امروز کانال ۳۲ هزار تومان را از دست داد و به ۳۱ هزار و ۹۷۰ تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با دیروز نزدیک به ۱۰۰ تومان پایین تر بود.

نرخ دلار در بازار سلیمانیه هم امروز از نیمه کانال ۳۲ هزار تومان عقب نشینی کرد. قیمت دلار در بازار یاد شده امروز ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

  قیمت سکه و طلا در روز پنجشنبه ۲۱ اسفند

البته قیمت درهم نیز این روزها شاهد نوسان محدود قیمتی است. نرخ حواله درهم امروز در محدوده ۸ هزار و ۹۳۰ تومان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان