صدها تابلوی تبلیغاتی از نامزدهای شهرداری سن حوزه به سرقت رفت

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، در حالی که تنها چند هفته به انتخابات نوامبر باقی مانده است، اخیراً دزدانی در حال سرقت تابلوهای تبلیغاتی متعلق به نامزدهای شهرداری در سن حوزه دیده شده اند.

اکنون، هر دو نامزد صدها تابلوی تبلیغاتی را گزارش می‌کنند که در چند هفته گذشته به سرقت رفته‌اند.

تابلوهای تبلیغاتی دزدیده شده نیز یکی از مشکلات نامزدهای منطقه سن حوزه در ماه می بود. اکنون دوباره سرقت تابلوها افزایش یافته است و نامزدها می گویند که این به روند سیاسی آسیب می زند.

مت ماهان به‌عنوان نامزد شهرداری بعدی سن حوزه می‌گوید صدها تابلوی تبلیغاتی او به سرقت رفته‌اند. کمپین او ویدئوهایی را منتشر کرد که نشان می‌داد افرادی بنرهای ماهان را پایین می‌آورند. او معتقد است که این یک طرح سازماندهی شده برای دودسته نگه داشتن مردم است.

ماهان گفت: من فکر می‌کنم همه ما می‌خواهیم در شهری زندگی کنیم که بتوانیم با احترام با یکدیگر مخالفت کنیم، این زندگی، هرگز نباید منجر به سرقت اموال یا ارعاب افراد شود .

ون لی، که نامزد انتخابات ناحیه ۷ سن حوزه بود، در ماه می به KTVU گفت که او نیز مجبور شد بارها تابلوهای تبلیغاتی خود را در طول دوره تبلیغات تعویض کند.

سیندی چاوز، رقیب ماهان در رقابت برای شهردار سن حوزه، می گوید که صدها تابلوی تبلیغاتی او نیز به سرقت رفته است.

چاوز گفت: برای بسیاری از حامیان، آنها احساس می کنند که صدایشان دزدیده شده است.

چاوز می گوید که کمپین او امیدوار است مردم به روند سیاسی متمایل شوند و همچنان رای دهند.

چاوز گفت: به همه این فرصت را بدهید که از هر کسی کهمی‌خواهند حمایت کنند. نیازی نیست تابلوهای تبلیغاتی را بدزدید، یا به آنها آسیب بزنید یا آنها را بشکنید. این نباید بخشی پذیرفته شده از مبارزات انتخاباتی باشد.

  انتظار می‌رود طوفان هیلاری، هوای طوفانی را در سراسر کالیفرنیا به ارمغان بیاورد

ماهان می‌گوید در این رابطه با پلیس تماس گرفته است. در این میان، هر دو نامزد همچنان به تبلیغات انتخاباتی نوامبر ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان