• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برخی از مقامات اکنون می‌گویند که از بین رفتن آبله میمون در ایالات متحده بعید است

برخی از مقامات اکنون می‌گویند که از بین رفتن آبله میمون در ایالات متحده بعید است

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، برخی از مقامات بهداشتی ایالات متحده پذیرفته اند که آبله میمون احتمالا به این زودی ها از بین نمی رود.

مركز كنترل و پيشگيری از بيماری‌ها گفت كه گسترش اين بيماری كند شده است، اما ويروس آنقدر گسترده است كه از بين بردن آن بعيد است. این نتیجه گیری در گزارش اخیر CDC بود و روز جمعه توسط مارک لیپسیچ، مدیر علوم در مرکز پیش بینی بیماری آژانس تکرار شد.

لیپسیچ تردید داشت که بگوید آبله میمون برای همیشه با ما خواهد ماند، اما او گفت که این بیماری، تهدیدی مداوم برای چند سال آینده خواهد بود.

لیپسیچ به آسوشیتدپرس گفت: این بیماری، در بسیاری از مکان‌های جغرافیایی در داخل کشور و همچنین در کشورهای دیگر وجود دارد. هم اکنون هیچ مسیر روشنی در ذهن ما برای حذف کامل آن، در داخل کشور وجود ندارد.

این ویروس عمدتاً در بین مردان همجنس‌گرا و دوجنس‌گرا گسترش یافته است، اگرچه مقامات بهداشتی همچنان تاکید می‌کنند که هر کسی ممکن است آلوده شود. لیپسیچ گفت، مهم است که افراد در معرض خطر اقداماتی را برای جلوگیری از شیوع آن انجام دهند و تلاش‌های انجام واکسیناسیون ادامه یابد.

گزارش CDC حاوی خبرهای خوبی بود: هم اکنون، میانگین تعداد موارد گزارش شده روزانه – کمتر از ۱۵۰ مورد – حدود یک سوم آن چیزی است که در اواسط تابستان گزارش شده بود، و مقامات انتظار دارند این کاهش حداقل تا چند هفته آینده ادامه یابد.

لیپسیچ این خبر خوب را به افزایش واکسیناسیون، رفتار محتاطانه افراد در معرض خطر و ایمنی ناشی از عفونت در جمعیت های پرخطر نسبت داد.

  یک هفته از زمان گم شدن دختر 16 ساله ساکرامنتویی می‌گذرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان