• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ستاره ایرانی زنیت جزو فهرست تیمش در دیدار با الامارات دیده نمی‌شود

ستاره ایرانی زنیت جزو فهرست تیمش در دیدار با الامارات دیده نمی‌شود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سردار آزمون پس از اینکه در آخرین مسابقه سال ۲۰۲۱ در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر روسیه به دلیل آسیب دیدگی در لیست دیدار زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل دینامو مسکو قرار نگرفته بود، امروز هم در نخستین دیدار سال جدید نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در فصل جاری لیگ برتر روسیه ۱۵ بازی انجام داده و طی این مدت هفت گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، برای دومین بازی پیاپی و احتمالا به دلیل آسیب دیدگی، در فهرست دیدار امروزشان برابر الامارات قرار نگرفته است.

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر روسیه است، نخستین اردوی تعطیلات سال نو میلادی خود را در امارات برپا کرده و از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در دیداری دوستانه به مصاف الامارات، تیم قعرنشین لیگ برتر این کشور خواهد رفت که آزمون در این بازی به میدان نمی‌رود.

زنیت سنت‌پترزبورگ طی ۶ روز آینده دو مسابقه دوستانه دیگر هم در اردوی امارات برگزار می‌کند که سردار آزمون به دلیل حضور در تمرینات‌شان، احتمال می‌رود بتواند به شرایط بازی برگردد و قبل از دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شود.

  تصمیم جدید سردار آزمون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان