• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • احتمال جریمه شدن تیک‌تاک به دلیل رعایت نکردن امنیت کودکان

احتمال جریمه شدن تیک‌تاک به دلیل رعایت نکردن امنیت کودکان

پیام جوان: تیک تاک به دلیل عدم اتخاذ اقدامات محافظتی لازم برای کاربران کمتر از ۱۳ سال در پلتفرمش، احتمالا با جریمه ای ۲۸.۹۱ میلیون دلاری در انگلیس روبرو شود.

احتمالاً تیک تاک با جریمه ۲۸.۹۱ میلیون دلاری در انگلیس روبرو شود زیرا تحقیقی در این کشور نشان داده پلتفرم مذکور احتمالاً قانون حفاظت از داده این کشور را نقض کرده و اقدامات امنیتی برای کاربران کودک را رعایت نکرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، براساس نتیجه تحقیق انجام شده، تیک تاک داده های کودکان کمتر از ۱۳ سال را بدون رضایت کامل والدینشان فراوری کرده و اطلاعات مناسب را به شیوه ای شفاف برای کاربرانش فراهم نکرده است.

در همین راستا دفتر کمیسیونر اطلاعات انگلیس(ICO) بیانیه ای برای تیک تاک صادر کرده است. جان ادواردز کمیسیونر اطلاعات انگلیس در این بیانیه نوشته است: شرکت هایی که سرویس دیجیتال فراهم می کنند از لحاظ قانونی موظف هستند تا اقدامات حفاظتی اجرا کنند اما از دیدگاه ما تیک تاک این الزامات را رعایت نکرده است.

سخنگوی تیک تاک در بیانیه ای ایمیلی نوشت: هرچند ما به نقش ICO در حفظ حریم خصوصی در انگلیس احترام می گذاریم اما با دیدگاه های اولیه آن مخالفیم و قصد داریم به شیوه ای قانونی به این سازمان پاسخ دهیم.

ICO معتقد است تیک تاک در بازه می ۲۰۱۸ تا جولای ۲۰۲۰ میلادی قانون حفاظت از داده انگلیس را نقض کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ساخت رباتی کوچک‌ که می‌تواند دارو را به مغز برساند!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان