راهنمای بی اریا برای آتش بازی و جشن‌های ۴ جولای

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، آتش بازی، جشن و خوراکی در روز چهارم جولای در انتظار شما هستند. اگر به دنبال بهترین مکان‌ها و رویدادها درشمال کالیفرنیا و بی اریا هستید، با ادامه مطلب پیام جوان همراه باشید.

Alameda
رژه چهارم جولای آلامدا با جمع آوری بیش از ۶۰۰۰۰ تماشاگر، سالانه یکی از بزرگترین رژه های کشور است. جشن را با تماشای گروه‌های موسیقی، راهپیمایی، گروه‌های رقص، شناورها، سوارکاری‌ها و موارد دیگر در مسیر ۳٫۳ مایلی طی کنید. رژه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

Albany
پیک نیک در حین گوش دادن به موسیقی زنده در پارک یادبود از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر.

Antioch
جشن های چهارم جولای Antioch امسال بسیار ویژه است، زیرا این شهر صد و پنجاهمین سالگرد خود را نیز جشن می گیرد. روز خود را با صبحانه پنکیک شروع کنید که از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح سرو می شود، و سپس رژه ۱۰۰ ساله از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر برگزار می شود. انواع مختلف سرگرمی نیز از ساعت ۱ بعد از ظهر تا ۹ شب در انتظار شما هستند، سپس آتش بازی در ساعت ۹:۳۰ بر فراز دلتا نمایش داده می شود.

Concord
از Todos Santos Plaza برای رژه چهارم جولای که در ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود، بازدید کنید و بعداً در ساعت ۹ شب، آتش بازی را در دبیرستان Mt. Diablo تماشا کنید.

Fremont
با مضمون “حرکت به جلو!” امسال رژه چهارم جولای فرمونت ساعت ۱۰ صبح در تقاطع پاسئو پادر پارک وی و بلوار استیونسون آغاز می شود.

  بی اریا در حال بررسی برای میزبانی جام جهانی 2026

Foster City
برای خوراکی، سرگرمی، بازی، رژه خانوادگی و البته آتش بازی، از ساعت ۹ صبح تا ۹:۴۵ شب به پارک لئو رایان بروید.

Lake Tahoe
آتش بازی سالانه کینگز بیچ در تاریخ ۳ جولای ساعت ۹:۳۰ شب همراه با یک مهمانی ساحلی در مرکز رویداد نورث تاهو برگزار خواهد شد.

در ۴ جولای، نمایش آتش بازی محبوب شهر تاهو از ساعت ۹:۳۰ شب در ساحل Commons آغاز می شود.

آتش بازی ساحل اینکلین را روشن می کند و جشن ها از ۴ تا ۶ جولای با گروه های موسیقی، کارناوال، باربیکیو، مسابقات لباس پوشیدن سگ، مزه کردن آبجو و غیره برگزار می شوند.

در Truckee در ۴ ژوئیه، رژه در ساعت ۱۰ صبح در امتداد جاده Donner Pass آغاز می شود و آتش بازی در ساحل West End در دریاچه Donner حوالی غروب برگزار می شود. بلیط ۶ دلار است و نیاز به مدرک اقامتی دارد.

چراغ‌های آتش‌بازی دریاچه در دریاچه جنوبی تاهو از ساعت ۹:۴۵ شب در ۴ جولای روشن می‌شوند و ساحل نوادا، ساحل الدورادو و مارینا تایمبر کوو همگی مناظر فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهند داد.

Novato
رژه نواتو از ساعت ۱۰ صبح در خیابان رایچرت و گرانت آغاز می شود و در خیابان هفتم و گرانت به پایان می رسد.

Oakland
در زمین چمن Oakland Coliseum، از آتش بازی Oakland A و نمایش هواپیماهای بدون سرنشین بعد از بازی A’s مقابل Toronto Blue Jays لذت ببرید.

Palo Alto
یک پتو یا صندلی به پارک میچل بیاورید، جایی که از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعد از ظهر کامیون های غذا، موسیقی زنده و بازی و سرگرمی وجود دارد.

  فرود اضطراری پرواز دلتای سن حوزه در ساکرامنتو

Pittsburg
آتش بازی در ساعت ۲۱:۱۵ روز استقلال، مارینا پیتسبورگ را درخشان می کند.

Richmond
آتش بازی ریچموند که یک روز زودتر در ۳ جولای برگزار می شود، پارک مارینا بی را روشن می کند.

San Francisco
برای فعالیت های سرگرم کننده، خرید یا خوردن غذا قبل از آتش بازی در ساعت ۹:۳۰ شب، از اسکله ماهیگیر دیدن کنید.

همچنین می‌تواند در ساعت ۱ بعد از ظهر در پارک گلدن گیت از اجرای موسیقی زنده و رایگان به رهبری رهبر ارکستر آلمانی گونزالس لذت ببرید.

San Jose
رژه رز، سفید و آبی در ساعت ۹:۴۵ صبح در آلامدا آغاز می شود و در حدود ساعت ۳ بعد از ظهر به پایان می رسد.

از سرگرمی های San Jose Jazz در ساعت ۷ بعد از ظهر لذت ببرید و در ساعت ۹:۳۰ شب در دیسکاوری میدو پارک به تماشای آتش بازی بنشینید.

Santa Clara
از ساعت ۱۲ تا ۵ بعد از ظهر در پارک مرکزی سانتا کلارا، از پیک نیک، بازی، غذا و انواع خوراکی‌ها، سرگرمی و شنا لذت ببرید.

برای غذا خوردن در حیاط خلوت، پارک آبی و نمایش آتش بازی بالای ترن هوایی فلایت سکو، به California’s Great America بروید. این شهربازی که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شد، اخیراً فروخته شده و آینده نامشخصی دارد.

Santa Cruz
از پارک Skypark برای غرفه‌های غذا و بازی، همراه با رژه ساعت ۳ بعد از ظهر در امتداد Scotts Valley Drive دیدن کنید. تنها نمایش آتش بازی این شهرستان در ساعت ۹:۱۵ شب در دره اسکاتز برگزار می شود.

Santa Rosa
ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به تالار ویل بروید و تا ساعت ۱۱ شب بزرگ‌ترین آتش‌بازی را در شهرستان سونوما تماشا کنید. بازی‌ها، نقاشی چهره و بسیاری سرگرمی دیگر در «منطقه بچه‌ها» از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر در دسترس هستند. قیمت بلیت‌ها ۳۰ تا ۶۰ دلار است.

  محبوب‌ترین برند رستوران در کالیفرنیا از نگاه Yelp

Watsonville
هزاران نفر در رژه چهارم جولای Spirit of Watsonville شرکت خواهند کرد که در خیابان اصلی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان