• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که سن فرنسیسکو بیش از نیمی از مشاغل مرتبط با رستوران را در طول همه گیری از دست داده است

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که سن فرنسیسکو بیش از نیمی از مشاغل مرتبط با رستوران را در طول همه گیری از دست داده است

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، تأثیر همه‌گیری بر صنعت خدمات غذایی در سن فرنسیسکو آشکار بود، اما داده‌های تازه منتشر شده نشان می‌دهد که این تاثیر چقدر شدید بوده است. بر اساس داده های بررسی جامعه آمریکایی اداره سرشماری ایالات متحده، این شهر بیش از نیمی از مشاغل رستوران خود را از دست داده است.

ما متأسفانه در ابتدا تقریباً همه را اخراج کردیم. تونی مارسل، شریک و مدیر عملیات در Wayfare Tavern، گفت: ما ۱۰۰ کارمند داشتیم اما در یک دوره مجبور شدیم به هشت نفر کاهش دهیم.

مارسل از دانستن اینکه سن فرنسیسکو ۵۵ درصد از مشاغل خدمات غذایی خود را بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ از دست داده تعجب نمی‌کند. این شهر در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳۲۰۰۰ کارگر خدمات غذایی را گزارش کرده است، در حالی که در سال ۲۰۲۱ این تعداد فقط حدود ۱۴۰۰۰ نفر بود.

مدیر اجرایی انجمن رستوران‌های گلدن گیت، لوری توماس، می‌گوید بهبود شهر و بازگشت به وضعیت نرمال کند است، به خصوص در سال ۲۰۲۱ که کسب‌وکارها هنوز با تعطیلی و محدودیت‌ها مواجه بودند.

توماس می‌گوید که رستوران‌ها در ابتدای سال جاری با Omicron به مبارزه ادامه دادند، چیزی که بسیاری از مشتریان و کارمندان را مجبور به قرنطینه برای مدت طولانی کرد. او می‌گوید داده‌های جدیدتر از سال ۲۰۲۲ تصویر واضح‌تری را نشان می‌دهد.

با برگزاری همایش‌ها و بازگشت رویدادهای بیشتر به شهر، رستوران‌ها امیدوارند به فروش و داشتن کارمندان به تعداد قبل از همه‌گیری بازگردند. این شهر همچنین هفته رستوران را در پایان ماه آینده جشن می گیرد.

  Safeway در فیلمور سن فرنسیسکو پس از 40 سال بسته می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان