• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • دو شهر کالیفرنیا در صدر فهرست مکان‌هایی هستند که مردم ترجیح می‌دهند آنها را ترک کنند

دو شهر کالیفرنیا در صدر فهرست مکان‌هایی هستند که مردم ترجیح می‌دهند آنها را ترک کنند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، بر اساس گزارش جدید مسکن منتشر شده توسط وب سایت املاک و مستغلات Redfin ، خریداران خانه بی اریا را ترک می کنند.

ردفین می‌گوید، تعداد افراد بیشتری نسبت به هر منطقه شهری دیگر در ژوئیه و آگوست به دنبال ترک بی اریا هستند. مردم سن فرنسیسکو به کجا می خواهند بروند؟ برترین مقصد در ایالت، پایتخت ایالت، ساکرامنتو است. طبق گفته ردفین، خریداران خانه‌ای که به طور کلی از کالیفرنیا خارج می شوند، اغلب در سیاتل، واشنگتن به جستجو می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، اگرچه بسیاری از خریداران خانه در نظر دارند منطقه سن فرنسیسکو را ترک کنند، اما این تعداد به دلیل کاهش قیمت مسکن از بالاترین سطح بیماری همه گیر کاهش یافته است. قیمت مسکن در سال گذشته با کاهش ۸ درصدی در سن فرنسیسکو، ۱٫۶ درصدی در اوکلند و ۰٫۲ درصدی در سن حوزه مواجه بوده است.

خریداران خانه در کالیفرنیای جنوبی نیز با نرخ بالایی لس آنجلس را ترک می‌کنند. بیش از ۳۴۰۰۰ کاربر Redfin در جولای و آگوست به دنبال خانه‌هایی در مناطق جدید بودند. کاربران لس آنجلس در لاس وگاس، نوادا برای پیدا کردن خانه‌ی جدید به جستجو می‌پردازند.

رکورد بالای ۳۳٫۹٪ از تمایل کاربران Redfin در سراسر ایالات متحده در طول ماه های جولای و آگوست به نقل مکان از یک منطقه شهری به منطقه دیگر گزارش می‌دهد. این در مقایسه با ۲۶ درصد از کاربران Redfin است که قبل از شیوع بیماری همه گیر به همین موضوع فکر می کردند.

  بیش از 20 پوند فنتانیل و 28 هزار دلار پول نقد توسط SFPD کشف شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان