آیا قیمت خانه در بی اریا کاهش می‌یابد؟

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، بر اساس گزارش ملی مسکن RE/MAX ، ممکن است فروش خانه کاهش یابد، اما قیمت ها در سراسر بی اریا ثابت می مانند.

در حال حاضر فروش خانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد کاهش یافته است. قیمت خانه در بی اریا نیز کاهش یافته و نسبت به سال گذشته ۴٫۲ درصد کمتر شده است. تیم یی، رئیس و کارگزار RE/MAX Gold Bay Area می‌گوید: «با باز شدن مدارس و بازگشت زندگی به حالت عادی، به نظر می‌رسد که بازار املاک و مستغلات که قبلاً بیش از حد گرم شده بود نیز در حال بازگشت به حالت عادی است.»

طبق گزارش RE/MAX، هم اکنون، متوسط ​​زمان فروش یک خانه در بی اریا ۳۱ روز است که این ۱۰ روز بیشتر از زمان فروش در سال گذشته است. تعداد خانه های موجود برای فروش در بی اریا نیز ۱۷٫۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

یی می گوید که اگرچه معاملات فروش کاهش یافته است، “به نظر می رسد قیمت ها ثابت هستند.” RE/MAX دریافت که میانگین قیمت فعلی فروش خانه در سراسر بی اریا ۱,۰۷۵,۰۰۰ دلار است.

یی نسبت به وضعیت فعلی بازار خوشبین است. به اعتقاد وی هنوز فروشندگانی هستند که مجبور به فروش هستند و خریداران زیادی در حاشیه منتظرند.

  افزایش قیمت اجاره بها در بی اریا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان