ساکرامنتو، یکی از آفتابی‌ترین شهرها در این سیاره است

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، ساکرامنتو ممکن است به اندازه برخی از بیابان‌های جهان گرم نباشد، اما می‌تواند در مورد میزان نور خورشید که  به شهر می‌تابد، آن مناطق را شکست دهد.

بر اساس چندین تجزیه و تحلیل داده های آب و هوای تاریخی، ساکرامنتو از جمله شهرهایی است که بیشترین ساعات تابش نور خورشید را به ویژه در ماه های تابستان دریافت می کند.

وب سایت Current Results با استفاده از داده های آب و هوای تاریخی از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۹۰ که توسط سازمان جهانی هواشناسی گردآوری شده است و اطلاعاتی در مورد آب و هوا و محیط زیست از داده ها و مقالات تحقیقاتی ارائه می دهد، مشخص کرد که ساکرامنتو در طول هر ماه تابستان بیش از ۴۰۰ ساعت آفتاب دریافت می کند.

در ماه سپتامبر، ساکرامنتو به طور متوسط ​​۳۴۸ ساعت آفتابی داشت که بالاترین میزان در جهان بود. در ماه‌های جون و جولای، ساکرامنتو به طور متوسط ​​روزانه ۱۴ ساعت آفتابی داشت، در حالی که این میزان در آگوست ۱۳ ساعت و در سپتامبر ۱۱ ساعت بود.

ساکرامنتو همچنین تنها شهری بود که در طول چهار ماه سال آفتابی‌ترین شهر را داشت.

بر اساس داده‌های NOAA ، اگرچه ساکرامنتو در میان آفتابی‌ترین شهرهای کره زمین قرار دارد، اما رتبه‌بندی شهرهایی که بیشترین درصد آفتاب سالانه را دارند، این شهر را در جایگاه دهم پس از سایر شهرهای کالیفرنیا مانند ردینگ و فرزنو قرار داده است.

طبق داده ها، ساکرامنتو به طور بالقوه می تواند در حدود ۷۸ درصد از سال آسمان آفتابی داشته باشد.

ساکرامنتو ممکن است بیشترین میزان آفتاب را در طول ماه های تابستان داشته باشد، اما یکی دیگر از شهرهای جنوب غربی ایالات متحده بیشترین میزان نور خورشید را در یک سال دارد. طبق گزارش NOAA، یوما، آریزونا شهری است که بیشترین درصد آفتاب بالقوه در یک سال را با ۹۰ درصد دارد.

  هشت نفر از امریکن ریور در کارمایکل نجات یافتند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان