• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • یک زوج Foresthill به دلیل طرح‌های مختلف اجتناب از پرداخت مالیات که به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد، محکوم شدند

یک زوج Foresthill به دلیل طرح‌های مختلف اجتناب از پرداخت مالیات که به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد، محکوم شدند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، وزارت دادگستری ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد، یک زوج Foresthill به دلیل طرح های مختلف اجتناب از پرداخت مالیات که به سال ۲۰۰۵ بازمی گردد، محکوم شدند.

ویرندرا ماهاراج، ۵۵ ساله، و همسرش روزالین آر پراساد، زمانی که ماهاراج در نمایندگی‌های خودرو در ساکرامنتو و وودلند کار می‌کرد، دسیسه کردند تا تعهدات مالیاتی واقعی خود را از IRS پنهان کنند.

وزارت دادگستری گفت که بخشی از درآمد و دستمزد ماهاراج مستقیماً به پراساد پرداخت شده است. برخی از پرداخت‌های مهاراج نیز از طریق پرداخت غیرمستقیم پرداخت شده اند.

به گفته وزارت دادگستری، پراساد به اشتباه حدود ۲۷۰۰۰۰ دلار سود سرمایه مربوط به خرید یک خانه ۱٫۹ میلیون دلاری را به تعویق انداخت و توطئه کرد که بیش از ۸۰۰۰۰۰ دلار درآمد را گزارش ندهد که منجر به پرداخت کمتر از ۱۸۴۰۰۰ دلار مالیات بر درآمد فدرال شد.

وزارت دادگستری گفت که ماهاراج همچنین در سال ۲۰۱۵ اطلاعات مالیاتی مربوط به خرید نقدی بیش از ۱۰۰۰۰ دلار خودرو را در نمایندگی خودرویی که متعلق به او بود به درستی ثبت نکرده است.

ماهاراج به ۳۶۴ روز زندان و پراساد به ۲۴ ماه حبس تعلیقی محکوم شدند. این زوج همچنین با پرداخت بیش از ۶۰۰۰۰۰ دلار غرامت موافقت کردند.

  با حرکت و جریان گل و لای به سمت آپارتمانی در Fairfax، حدود ۲۰ نفر آواره شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان