• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دیوید تیلور: یزدانی سخت‌ترین حریف من برای المپیک پاریس است

دیوید تیلور: یزدانی سخت‌ترین حریف من برای المپیک پاریس است

پیام جوان: به گزارش مهر، دیوید تیلور آمریکایی شب گذشته توانست در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، چهارمین برد خود برابر یزدانی را بدست آورد. این در حالی است که تیلور سال گذشته در فینال رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ مغلوب حسن یزدانی شده بود.

در همین راستا دیوید تیلور بعد از برتری برابر حسن یزدانی در فینال رقابت‌های جهانی صربستان گفت: این اولین باری بود که با عزم فوق العاده سخت برابر یزدانی قرار گرفتم. یزدانی آن آتش و انگیزه را در من ایجاد کرد تا ادامه دهم. او سد راه من برای طلای المپیک پاریس است.

تیلور درباره رقابتش با حسن یزدانی تاکید کرد: رقابت ما به یک دلیل حساس‌ترین رقابت کشتی جهان است و آن هم اینکه هر دوی ما هر چه در توان داریم روی تشک می‌گذاریم. برای همین اینجا هستیم. باید یک کم نمایش داشته باشید. من به یک دلیل مرد جادوگر هستم، چون توانستم امروز اول شوم و این حس خوبی است. از هر دوی ما در آینده به عنوان دو کشتی گیر بزرگ یاد خواهد شد. او باعث پیشرفت من شده است و به همین خاطر از یزدانی تشکر می‌کنم.

وی درباره اینکه چه صحبتی با حسن یزدانی دارد، گفت: ببین تو بهتر خواهی شد. من هم بهتر خواهم شد و دوباره سال بعد با هم روبرو می‌شویم و امیدوارم یک نبرد تماشایی دیگر برای هواداران ایجاد کنیم. به هواداران و کتاب‌های رکورد چیزهای زیادی نشان می‌دهیم. می‌دانم تو هم تمام تلاش خود را خواهی کرد. پس برویم به استقبال سال بعد.

تیلور افزود: به شما می‌گویم چرا امسال برای من سال سخت بود. بارها به بازنشستگی فکر کردم. نمی‌دانستم باید ادامه دهم یا خیر، چون به اوج رسیده بودم. از بچگی رویای قهرمانی در المپیک را داشتم که به آن رسیدم. اگر ۸ هفته بعد از المپیک به جهانی نروژ نمی‌رفتم دیگر حرفه من تمام شده بود.

  ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی: قطع همکاری با نیمار نمی‌تواند منطقی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان