• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کالیفرنیا وب سایتی را راه اندازی کرد که خدمات سقط جنین را تبلیغ می‌کند

کالیفرنیا وب سایتی را راه اندازی کرد که خدمات سقط جنین را تبلیغ می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، کالیفرنیا در روز سه‌شنبه یک وب‌سایت با بودجه عمومی راه‌اندازی کرد تا خدمات سقط جنین این ایالت را تبلیغ کند، کلینیک‌ها را فهرست کرده و به کمک‌های مالی برای سفر و اسکان پیوند می‌دهد.

این وب سایت بخشی از تعهد فرماندار این ایالت برای تبدیل کالیفرنیا به محلی برای افرادی است که به دنبال سقط جنین هستند.

بودجه ایالتی شامل ۲۰۰ میلیون دلار برای تقویت دسترسی به سقط جنین در کالیفرنیا، از جمله پول برای ساخت یک وب سایت برای ترویج خدمات سقط جنین در ایالت است. این وب‌سایت روز سه‌شنبه، پس از اعلامیه نیوسام، فعال شد.

نیوسام در یک بیانیه خبری گفت: “سقط جنین در اینجا قانونی، ایمن و قابل دسترسی است – چه اینجا زندگی می کنید یا نه، بدانید که ما پشت شما هستیم.”

وب سایت – abortion.ca.gov – شامل اطلاعاتی در مورد انواع مختلف سقط جنین و نحوه انجام آن است. این سایت دارای بخش هایی است که به افرادی که در خارج از کالیفرنیا زندگی می کنند و مهاجرانی که بدون مجوز قانونی در این کشور زندگی می کنند اختصاص داده شده است.

نقشه ای وجود دارد که موقعیت ۱۶۶ کلینیک سقط جنین را در سراسر ایالت نشان می دهد. مردم می توانند برای دیدن کل نقشه کلیک کنند، یا می توانند وارد یک شهر شوند و لیستی از کلینیک های اطراف را دریافت کنند. این وب سایت می گوید افرادی که در کالیفرنیا زندگی می کنند ممکن است بتوانند داروهای سقط جنین را از طریق پست دریافت کنند و نیازی به مراجعه به کلینیک ندارند.

  افزایش موارد ابتلا به سل در شهرستان سانتا کلارا

مخالفان سقط جنین از استفاده از بودجه عمومی برای تقویت چنین خدماتی ابراز تاسف کرده اند و استدلال می کنند که کالیفرنیا مشکلات بی شمار دیگری دارد که مستحق بودجه عمومی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان