• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توصیه‌های تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه به لروی سانه

توصیه‌های تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه به لروی سانه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، لروی سانه وینگر آلمانی بایرن مونیخ شروع درخشانی در این فصل لیگ قهرمانان داشته و در هر دو مسابقه برابر اینتر و بارسلونا موفق به گلزنی شده است. حالا تیری آنری که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال اروپا محسوب می شود، مدعی شد سانه هنگام حضور در مقابل دروازه باید سرعت خود را کاهش داده و سعی کند با خونسردی به توپ ضربه بزند.

تیری آنری گفت: “فرانک ریبری یک مهاجم قاتل و آرین روبن همیشه آماده بود تا به شما صدمه بزند. حالا من حس می کنم لروی سانه می خواهد کار مدافعان حریف را تمام کند. آنچه در مورد گلزنی او مقابل بارسلونا مورد توجه من قرار گرفت این بود که وقتی لروی سانه توپ را از جمال موسیالا می گیرد، شتاب گرفته و متوقف نمی شود. البته گاهی اوقات لروی سانه در مقابل دروازه حریف از خونسردی لازم برخوردار نیست، اما او در تمام موقعیت ها همان سرعت لازم را حفظ می کند.

حالا سانه دیگر همان نوجوانی نیست که در منچسترسیتی به میدان می رفت. من فکر می کنم او درک جدیدی از بازی پیدا کرده و البته باید به همین روند ادامه دهد. او باید یاد بگیرد که چگونه کار حریف را تمام کند و به نظر می رسد سانه در این مقطع در حال انجام این کار است. اما در مقابل بارسلونا، او توپ را دریافت کرده و شتاب می گیرد، سپس شما باید کمی سرعت خود را برای ضربه نهایی کاهش دهید و گاهی اوقات سانه این کار را انجام نمی دهد. اگر این بازیکن موفق به رعایت این مسئله شود، تبدیل به یکی از بهترین های اروپا خواهد شد.”

  تمجید رسانه‌های ایتالیایی از رافائل لیائو، ستاره میلان، به خاطر عملکرد خوبش در بازی دیشب تیمش مقابل اسلاویا پراگ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان