• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا: تمامی بازیکنان جدید این تیم پیشنهادهای بهتری از سایر باشگاه‌ها داشتند

یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا: تمامی بازیکنان جدید این تیم پیشنهادهای بهتری از سایر باشگاه‌ها داشتند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت و مدیران این باشگاه نهایت تلاش‌شان را برای تقویت این تیم به کار گرفتند.
ژاوی هرناندز از مدیران بارسا خواسته بود که بازیکنان مدنظرش را در این تابستان بخرند تا او بتواند فصل جدید را قدرتمند شروع کرده و ناکامی فصل گذشته را جبران کند.
خریدهای این باشگاه در حالی صورت گرفت که همه از شرایط مالی دشوار آنها خبر داشتند و مدیران بارسا تصمیم گرفتند با فعال کردن چهار اهرم اقتصادی، بودجه لازم برای جذب بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کُنده را فراهم کنند.
با این حال، بسیاری از فوتبال‌دوستان و حتی مربیان و مدیران باشگاه‌های دیگر به خریدهای گران‌قیمت و متعدد این باشگاه با توجه به شرایط مالی‌اش اعتراض کردند.

یوردی کرویف در مجمع میراث کرویف که در یادبود پدرش برگزار می‌شد به گی‌یم بالاگه گفت:« شما می‌توانید غرور را در چشم بازیکنان ببینید، وقتی که شانس امضای قرارداد با بارسلونا را پیدا می‌کنند. این کمک زیادی به ما کرد. ما توانستیم با باشگاه‌های رقابت کنیم که بودجه‌های بیشتری داشتند و می‌توانستند دستمزدهای بیشتری پرداخت کنند.»
مدیر ورزشی بارسا با اشاره به علاقه بازیکنان برای پیوستن به بارسا اضافه کرد:« آنها می‌خواستند به بارسا بیایند و ما از این بازیکنان بسیار سپاسگزار هستیم چون باور کنید که آنها پیشنهادهای بسیار بهتری از ما داشتند اما باز هم تصمیم گرفتند که رویایشان را دنبال کنند و بخشی از تاریخ این باشگاه باشند. وقتی شما درخشش چشم این بازیکنان را می‌بینید، متوجه می‌شوید که در جایگاه خاصی قرار دارید.»

  تاکید کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به عدم انتقال کیلیان امباپه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان