• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • زیدان: از صحبت درباره هالند خسته شده‌ام

زیدان: از صحبت درباره هالند خسته شده‌ام

بعد از وقفه به وجود آمده در بازی‌های باشگاهی، این مسابقات از فردا پیگیری خواهد شد و در لالیگای اسپانیا رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و نهم و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان ایبار خواهد بود؛ دیداری که شاگردان زین الدین زیدان محکوم به پیروزی در آن هستند تا همچنان به قهرمانی لالیگا امیدوار بمانند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ایبار گفت: ” ما از بازگشت دوباره به مسابقات بسیار خوشحال هستیم. اکنون در مرحله نهایی قرار داریم و ۱۵ فینال پیش روی ماست. مسابقه فردا نیز همین گونه است و قطعاً یک بازی سخت خواهیم داشت.”

مصدومیت سرخیو راموس: “هیچکس مقصر نیست؛ نه رئال مادرید و نه تیم ملی اسپانیا. این فوتبال است و بخشی از آن که ما دوستش نداریم. این مواردی است که اتفاق می افتد و ما باید آن را بپذیریم. می خواهیم که او سریع‌تر بهبود یابد. این صدمه ای است که به او وارد شده و امیدواریم بهبود یابد. ما می‌خواهیم سرخیو همیشه در کنار ما باشد اما اکنون باید به کسانی که در اختیار داریم فکر کنیم.”

ریکاوری ادن هازارد: ” ما هیچ برنامه ویژه ای در مورد او نداریم و نمی‌خواهیم فشار بی موردی وارد کنیم. در مورد او آهسته آهسته پیش می رویم و من چیزی در این باره به شما نمی گویم. اگر ظرف سه روز بهتر شود خیلی خوب است. اگر این اتفاق در عرض ۱۰ روز رخ دهد باز هم خوب است. به طور کلی ما خوشحال هستیم چرا که بهتر است.”

شایعات درباره هالند: “از صحبت کردن در این باره خسته شده ام. من فقط به بازی فردا فکر می‌کنم و بهتر است شما هم چند سوال خوب فوتبالی از من بپرسید زیرا من به آنچه که سال آینده اتفاق می‌افتد فکر نمی‌کنم.”

  واکنش‌ها به پیوستن رونالدو به باشگاه النصر عربستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان