• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بر خلاف شایعات اخیر، لیورپول برای پر کردن جای خالی سادیو مانه، جذب کریستین پولیسیچ، مهاجم چلسی را در نظر ندارد

بر خلاف شایعات اخیر، لیورپول برای پر کردن جای خالی سادیو مانه، جذب کریستین پولیسیچ، مهاجم چلسی را در نظر ندارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، با اینکه در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره تمایل لیورپول برای به‌خدمت گرفتن کریستین پولیسیچ، مهاجم آمریکایی چلسی، مطرح شده بود اما شبکه CBS Sports مدعی شد لیورپول چنین قصدی ندارد و پولیسیچ را یکی از هدف‌های نقل و انتقالاتی خود تعریف نکرده است.

کریستین پولیسیچ، مهاجم ملی‌پوش آمریکایی چلسی، فصل گذشته تنها در ۱۳ بازی برای این تیم به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و در هفته‌های اخیر گفته می‌شد او که از شرایط فصل گذشته خود در چلسی راضی نیست برای ترک باشگاه تمایل دارد.

قرارداد پولیسیچ با چلسی تابستان ۲۰۲۴ منقضی می‌شود. این مهاجم ۲۳ساله با حضور ستاره‌هایی مثل میسون ماونت، تیمو ورنر و کای هاورتز در خط تهاجمی چلسی، کار سختی برای تحمیل کردن خود به ترکیب اصلی دارد. شاید به همین علت بود که در روزهای اخیر، متعاقب جدایی سادیو مانه از لیورپول و پیوستن او به بایرن مونیخ، شایعات درباره خرید پولیسچ توسط قرمزهای آنفیلد قوت گرفته بود.

اما شبکه CBS Sports امروز مدعی شد که لیورپول در حال حاضر تمایلی برای خرید پولیسیچ ندارد. علاوه بر لیورپول، گفته می‌شد دو باشگاه ایتالیایی میلان و یوونتوس هم ممکن است مقصد بعدی این مهاجم آمریکایی باشند.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی بی‌تمایل یورگن کلوپ به در اختیار گرفتن پولیسیچ این است که قرمزها در تابستان جاری داروین نونیز را برای اضافه کردن به خط حمله‌شان در اختیار گرفته‌اند. البته شبکه CBS Sports می‌گوید لیورپول با توجه به جدا شدن مانه و دیووک اوریگی تا پایان تابستان به دنبال اضافه کردن یک مهره تهاجمی دیگر خواهد بود. ولی یورگن کلوپ قصد دارد برای پیدا کردن مهره ایده‌آل خود صبر کند. اینکه مهره مد نظر او کریستین پولیسیچ نیست اما قطعی به نظر می‌رسد.

  متن استعفای حمید استیلی: ناگفته ها زیاد است اما بماند برای بعد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان