بیمارستان سن حوزه در اثر موج گرما برق خود را از دست داد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، بیماران، پزشکان و پرستاران مرکز پزشکی دره سانتا کلارا روز سه شنبه در تاریکی و بدون تهویه مطبوع به سر بردند.

ابتدا برق قطع شد و سپس ژنراتور اورژانس بیمارستان از کار افتاد. برق سه ساختمان بیمارستان قطع شد و بیمارستان مجبور شد جراحی های انتخابی را لغو کند و بیماران را جابجا کند.

آدامز، یکی از اعضای گروه پزشکان دره، گفت بدون دسترسی به دستگاه تنفس مصنوعی و سایر تجهیزات حیاتی، برخی از بیماران از ساختمان K باید سریعاً به ساختمان‌های دیگر منتقل می‌شدند که هنوز برق داشتند. برخی دیگر نیز به بیمارستان های جایگزین منتقل شدند.

در این میان، هفت بیمار نیز به بیمارستان های دیگر منتقل شدند. آدامز گفت: یک بیمار سوختگی، یک بیمار سکته مغزی و چند بیمار دیگر که در اورژانس بودند را به بیمارستان‌های دیگر منتقل کردیم.

در یک لحظه، بیمارستان سیاه شد و پزشکان و مسئولان بیمارستان را مجبور کرد آمبولانس ها و بیماران اورژانس را به بیمارستان های دیگر هدایت کنند.

آدامز گفت که آنها همچنین مجبور شدند جراحی های انتخابی را که برای چهارشنبه برنامه ریزی شده بود را لغو کنند.

خبرنگاران با مرکز پزشکی دره تماس گرفتند و این مرکز بیانیه‌ای صادر کرد که در آن اظهار داشت: برنامه‌های اورژانسی ما فوراً اجرا شد و ایمنی بیماران هرگز به خطر نیفتاد. هیچ یک از بیماران در شرایط تهدید کننده زندگی قرار نگرفتند.

اما برخی از کارمندان گفتند که حداقل چهار ساعت در تاریکی بودند.

آدامز گفت: «ما تمام یخ‌ها را از یخ‌سازهایی که به دلیل نداشتن برق دیگر کار نمی‌کردند، خالی کردیم و از آن‌ها برای ایمن نگه داشتن کیسه‌های خون استفاده کردیم.»

  یک مدیر اجرایی در سیلیکون ولی، از دانش فنی خود برای کمک به کشور زادگاهش اوکراین استفاده می‌کند

بیمارستان اوکانر در سن حوزه نیز روز سه شنبه دچار قطعی برق شد، اما مقامات روز چهارشنبه به خبرنگاران گفتند که ژنراتور پشتیبان آنها کار کرده و روشن بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان