• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا: ترجیح می‌دهم در مورد رابرت لواندوفسکی صحبت نکنم

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا: ترجیح می‌دهم در مورد رابرت لواندوفسکی صحبت نکنم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، باشگاه بارسلونا این روزها در تلاش برای تامین منابع مالی جهت ورود هر چه قوی‌تر به بازار نقل و انتقالات است؛ ضمن اینکه تمدید با برخی بازیکنان همچون پابلو گاوی و عثمان دمبله نیز دغدغه مسئولان باشگاه است.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا در مصاحبه امروز خود و در مورد تمدید قرارداد با گاوی و دمبله گفت:« در مورد گاوی ما خوشبین هستیم که هرچه زودتر به یک توافق نهایی برسیم. بسیار مشتاقیم تا گاوی با ما ادامه بدهد و به این هدف بسیار نزدیک هستیم. او و مدیر برنامه‌هایش نیز هدفی جز این ندارند. در مورد دمبله باید بگویم که پیشنهاد تمدید را به او ارائه داده‌ایم ولی قبول نکرده است. هنوز پاسخی از او دریافت نکرده‌ایم.»

جذب رابرت لواندوفسکی:« در مورد لواندوفسکی حرف نمی‌زنم چون او تحت قرارداد با بایرن است و قصد بی احترامی به این باشگاه را ندارم.»

کسر دستمزد:« در این راه به خصوص کاپیتان‌های باشگاه فداکاری کردند و از دستمزدشان کسر شد که بسیار ممنون‌شان هستم. این یک ژست بزرگ در خدمت باشگاه بود.»

خریدهای جدید:« این روزها مدیریت ورزشی باشگاه سخت در تلاش است و گزینه‌هایی که می‌توانند ما را بیش از پیش تقویت کنند؛ تحت بررسی دارد. هدف این است که فصل بعد تیمی بهتر و رقابتی‌تر داشته باشیم.»

وضعیت اقتصادی:«ما در تلاش برای پاکسازی اقتصادی بارسلونا هستیم. اگر اعضا طرح ما را پنج‌شنبه آینده در مجمع تصویب کنند، خبرهای خوبی خواهیم داشت و زودتر از حد انتظار اقتصاد باشگاه را سر و سامان خواهیم داد. وقتی بارسا را تحویل گرفتم، شرایط بسیار بدی داشت ولی الان بدهی‌های باشگاه و مدیریت مالی در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.»

  آغاز تحقیقات جدید درباره ارتباط مشکوک باشگاه یوونتوس با چند مدیر برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان