• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • این مقدار پولی است که برای برگزاری یک مراسم تدفین در ایالات متحده نیاز دارید

این مقدار پولی است که برای برگزاری یک مراسم تدفین در ایالات متحده نیاز دارید

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، صحبت کردن درباره مرگ هرگز موضوع آسانی نیست. علاوه بر این، اگر مکالمات ناخوشایند در مورد پرداخت هزینه دفن یکی از عزیزان را به این موضوع اضافه کنید، به واقعیتی بسیار ناراحت کننده و خشن خواهید رسید.

وقتی کسی که به او اهمیت می دهید می میرد، فقط به همین جا ختم نمی شود. اکنون برنامه ریزی و جنبه های مالی زندگی پس از مرگ مطرح می شود.

طبق یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۱ که توسط انجمن ملی مدیران مراسم تشییع جنازه (NFDA) انجام شد، در ایالات متحده، میانگین هزینه مراسم تشییع جنازه طی پنج سال گذشته ۶٫۶ درصد افزایش یافته است.

میانگین هزینه تشییع جنازه در ایالات متحده

طبق NFDA، از سال ۲۰۲۱، میانگین قیمت برای یک مراسم تدفین در ایالات متحده ۷۸۴۸ دلار است. همچنین هزینه متوسط ​​یک مراسم تشییع جنازه همراه با  سوزاندن، با افزایش ۱۱٫۳٪ در طول پنج سال گذشته به ۶۹۷۰ دلار افزایش یافته است.

این قیمت‌ها معمولاً شامل مراسم یادبود، تابوت یا کوزه، قطعه خاکسپاری و همچنین خدمات مومیایی کردن است.

میانگین هزینه مراسم تشییع جنازه بر اساس دسته بندی

از تابوت گرفته تا مومیایی کردن و مراسم یادبود، هزینه های مراسم تشییع جنازه قطعاً به سرعت افزایش می یابد.

اگر دفن سنتی‌تری را انتخاب کنید، محبوب‌ترین انتخاب برای تابوت‌ها، فلزی است. طبق گفته آژانس بیمه عمر Get Sure، یک تابوت فلزی به طور متوسط ​​حدود ۲۵۰۰ دلار هزینه دارد.

به گفته Get Sure ، هزینه یک کوزه بسته به ماده ای که از آن ساخته شده است متفاوت است.

در انتهای پایین تر، یک کوزه چوبی می تواند بین ۵۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد. در قسمت بالاتر، سطل های فلزی و چینی می توانند به ترتیب تا ۱۰۰۰ دلار و ۲۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند.

  دزدیدن دستگاه خودپرداز بیت کوین از یک مشروب فروشی در Silicon Valley!

سنگ های قبر نیز می توانند گران شوند. بسته به شکل، مواد و اینکه آیا یک خانواده تصمیم به انتخاب حکاکی می‌کند یا نه (که اکثراً انجام می‌دهند) ممکن است بین ۴۰۰ تا ۳۳۰۰ دلار هزینه داشته باشد.

هزینه یک مراسم یادبود برای یک عزیز، که شامل خدمات، تزئینات گل و گواهی فوت (بله، باید برای گواهی فوت هزینه پرداخت کنید)، به طور متوسط ​​​​می تواند حدود ۲۳۰۰ دلار باشد و این شامل سایر هزینه ها نمی شود.

دفن فیزیکی متوفی به طور متوسط ​​حدود ۲۰۰۰ دلار هزینه دارد.

هزینه اضافی دیگری که می تواند به هزینه های مراسم تشییع جنازه اضافه شود احتمالاً شامل نگهداری (پرداخت به شخصی برای آراسته نگه داشتن محوطه، تمیز کردن سنگ قبر و غیره) خواهد بود. طبق گفته Funerals.org ، این هزینه احتمالاً به کل هزینه مراسم تشییع جنازه اضافه می شود که می تواند بین ۵٪ تا ۱۵٪ قیمت کلی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان