• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کنایه جیمی کاراگر به رونالدو پس از پیروزی منچستریونایتد برابر آرسنال

کنایه جیمی کاراگر به رونالدو پس از پیروزی منچستریونایتد برابر آرسنال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دو هفته پس از بی محلی کریستیانو رونالدو به جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس اسکای اسپورتس، او بازهم به فوق ستاره پرتغالی کنایه زد.

منچستریونایتد دو هفته پیش توانست در اولدترافورد، لیورپول را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. پس از سه شکست متوالی برابر قرمزها در اولدترافورد، یونایتد به آن پیروزی نیاز داشت و توانست حریف سنتی خود را وارد بحران کند. در آن بازی کریستیانو رونالدو کار را از روی نیمکت شروع کرد ولی در دقایق پایانی وارد زمین شد. قبل از شروع بازی، او درحالی‌که در زمین چمن اولدترافورد مشغول گرم کردن بود، به سمت مجریان و کارشناسان برنامه تلویزیونی فوتبال دیلی رفت تا یکی از صحنه‌های جالب پیش از مسابقه رقم بخورد.

رونالدو پا به توپ به گوشه‌ای از زمین رفت که گری نویل، روی کین و جیمی کاراگر به عنوان کارشناسان برنامه در مقابل دوربین ایستاده بودند و با بینندگان صحبت می‌کردند. ستاره پرتغالی توپ را رها کرد و شروع به احوالپرسی با دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی کرد. کریستیانو با گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، گرم گرفت و با آنها دست داد و روی کین را در آغوش گرفت. نکته‌ جالب توجه اما بی‌اعتنایی رونالدو به جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول بود.

کاراگر یکی از منتقدان بزرگ رونالدو است و بارها گفته است که بازگشت رونالدو به یونایتد درست نبود و او دیگر ستاره درخشان سال‌های گذشته نیست. رونالدو هم به این شکل از کاراگر انتقام گرفت. ویدیوی آن اتفاق بازتابی جهانی داشت.

البته کاراگر این حرکت رونالدو را بی پاسخ نگذاشت و در صفحه توییتر خود نوشت:« من از ابتدا در مورد رونالدو درست حرف زده بودم ولی بی‌اعتنایی دیدم. کمی بعد با بی‌اعتنایی اریک تن هاخ به رونالدو نیز درستی حرف من ثابت شد. شاید حالا اسطوره‌های یونایتد(چاپلوس‌ها!) با من موافق باشند.»

  ماندگاری پاتریک شیک رقیب سردار آزمون، در بایر لورکوزن

از بازی برابر لیورپول شرایط برای رونالدو در یونایتد تغییری نکرده و او در سه بازی اخیر برابر ساوتهمپتون، لسترسیتی و آرسنال نیز نیمکت نشین بود.

یونایتد روز گذشته برابر آرسنال ۳-۱ پیروز شد و گل های این تیم را نیز آنتونی و مارکوس راشفورد(دو گل) به ثمر رساندند. رونالدو نیمه دوم وارد زمین شد ولی نتوانست گلزنی کند.

جیمی کاراگر، پس از پایان بازی از فرصت استفاده کرد و با انتشار یک توییت به رونالدو کنایه زد. کاراگر نوشت:« آنچه برای یونایتد بدون گل‌های رونالدو اتفاق خواهد افتاد.»

کاراگر همیشه گفته است که گل های رونالدو کمکی به یونایتد نمی کند و در واقع فوق ستاره پرتغالی مشکل بزرگ یونایتد است. کاراگر حالا بیشتر از همیشه به حرف خود اعتقاد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان