• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دلیل آرامش رئال مادرید در روز آخر نقل و انتقالات

دلیل آرامش رئال مادرید در روز آخر نقل و انتقالات

پیام جوان: به گزارش ورزش سه به نقل از مارکا، رئال مادرید روز آرامی را پشت سر می‌گذارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در روز پایانی نقل و انتقالات، نه بازیکنی جدید جذب خواهد کرد و نه بازیکنی از این تیم خواهد رفت. رئال، آنتونیو رودیگر را به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کرد و برای خرید اورلین شوامنی از موناکو نیز ۸۰ میلیون یورو هزینه کرد. اخیرا کاسمیرو از رئال جدا شد و به منچستریونایتد رفت که انتقالی غیرمنتظره بود. آلوارو اودریوسولا، ماریانو دیاز و مارکو آسنسیو هم که در فهرست خروج رئال بودند، ماندنی شدند. در ساعاتی که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی دغدغه خرید و فروش بازیکن دارند، رئال مادرید تنها به بازی شنبه برابر رئال بتیس فکر می‌کند.

کارلو آنچلوتی اخیرا گفته بود که یک مجموعه فوق العاده خوب در اختیار دارد و بدون نیاز به بازیکن جدید، مطمئن است که با همین بازیکنان می‌تواند بهترین نتایج را بگیرد. رئال از ابتدا می‌دانست که فقط به رودیگر و شوامنی برای فصل جاری نیاز دارد. می‌توان ادعا کرد که کارلتو ۱۸ بازیکن قابل اطمینان دارد که اکثرا قابلیت بازی در پست‌های مختلف را دارند.

درون دروازه، خیال رئال با داشتن تیبو کورتوا و آندری لونین راحت است. در خط دفاع، دنی کارواخال، لوکاس واسکز، ادر میلیتائو، داوید آلابا، رودیگر، ناچو و فرلاند مندی مهره‌های قابل اطمینان کارلتو هستند. آلابا، رودیگر و ناچو می‌توانند به‌عنوان مدافع وسط یا چپ بازی کنند. مندی هم می‌تواند در قلب دفاع بازی کند. آلوارو اودریوسولا و خسوس وایه‌خو نیز دو مدافع دیگر رئال هستند.

در خط میانی، کارلتو بازیکنانی چون لوکا مودریچ، تونی کروس، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا، فده والورده و دنی سبایوس را در اختیار دارد. در صورت نیاز داوید آلابا می‌تواند به‌عنوان هافبک دفاعی بازی کند.

  واکنش رئیس FIA درباره فرمول یک و خرید احتمالی این مسابقات از سوی صندوق سرمایه‌گذاری عربستان

در خط حمله نیز رئال با داشتن ادن هازارد، مارکو آسنسیو، رودیگو گوئس، کریم بنزما، ماریانو و وینیسیوس، خیالش راحت است. فده والورده نیز می‌تواند به‌عنوان بال راست بازی کند و در بازی‌های اخیر او را در این پست دیده‌ایم. والورده در فینال لیگ قهرمانان نیز بال راست رئال بود و پاس گل داد. لوکاس واسکز نیز می‌تواند در همین پست بازی کند. در صورت غیبت بنزما نیز جای او را ماریانو یا ادن هازارد پر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان