نگرانی آتش سوزی در تعطیلات آخر هفته در میان گرمای بیش از حد در بی اریا

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، ماموران کال فایر در حال آماده شدن برای یک آخر هفته شلوغ هستند چرا که کارشناسان، پیش بینی گرمای بیش از حد در روز کارگر را دارند.

استیو هیل از Contra Costa Fire گفت: “زمانی نیست که هیچ یک از ما در مورد خطر آتش سوزی نگران نباشیم. بدترین فصل هنوز در راه است.”

ادارات آتش نشانی منطقه می گویند – بی اریا در حال حاضر به سمتی می رود که با توجه به تجربیات گذشته، اوج فصل آتش سوزی در نظر گرفته می شود. آتش سوزی کنترا کاستا پیش بینی می کند که دمای هوا در بخش هایی از این شهرستان در آخر هفته به ۱۰۵ درجه برسد.

هیل می‌گوید ما نمی گوییم که کباب روز کارگر را نخورید، اما کاملا مراقب باشید که باربیکیو خود را در کجا آماده می‌کنید.

آتش نشانان در این شهرستان می گویند که در حال حاضر نسبت به سه سال پیش، برای فصل آتش سوزی بسیار مجهزتر و آموزش دیده‌تر شده‌اند.

مارشال آتش نشانی سانتا روزا، لونتال می گوید که ایمنی آتش تنها دغدغه او نیست. بیشتر تماس‌های تیم او در طول هوای بسیار گرم شامل پاسخ دادن به بیماری‌های مربوط به گرما است. بنابراین لونتال می گوید که دانستن علائم گرمازدگی برای همه‌ی مردم مهم است.

لونتال گفت: علائم بیماری مربوط به گرما عبارتند از: احساس حالت تهوع، گرفتگی عضلات، تعریق بیش از حد و رنگ پریدگی.

هیل می‌گوید: مواظب فرزندان، حیوانات خانگی، همسایگان خود و به ویژه افراد مسن باشید و سعی کنید بدن خود را هیدراته نگه دارید.

  در حالی که تعداد خانه‌های موجود برای فروش در بی اریا رو به کاهش است قیمت‌ها در این بازار همچنان افزایش می‌یابند

تعدادی از مراکز خنک کننده در سراسر بی اریا در اواخر هفته افتتاح خواهند شد. برای اطلاع از نزدیک‌ترین مکان‌ها و ساعات کاری آن‌ها، می‌توانید به وب سایت شهر خود مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان