برنامه‌ی سانتاروزا برای مقابله با گرمای هوا در روزهای پیش رو

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، طبق هشدار اضطراری شهر سانتا روزا، گرمای هوا در بی اریا در حال زیاد شدن است و انتظار می‌رود سانتا روزا آخر هفته شاهد دمای بسیار بالایی باشد.

ساعت گرمای بیش از حد از شنبه، ۳ سپتامبر تا عصر روز دوشنبه، ۵ سپتامبر اعمال می شود. دما می تواند از ۹۰ درجه شروع و تا دمای سه رقمی افزایش یابد. انتظار نمی‌رود مناطق مرتفع‌تر در طول شب‌ها خیلی خنک‌تر باشند، زیرا پیش بینی می‌شود دما در درجه‌های ۷۰ تا ۸۰ باقی بماند.

انتظار می‌رود گرما بر تمام بی اریا و سواحل مرکزی تأثیر بگذارد، اما به‌ویژه مردم در سانتا روزا ممکن است لازم باشد مراقب باشند. شهر سانتا روزا قصد دارد اواخر این هفته یک مرکز خنک کننده افتتاح کند. جزئیات آن مکان متعاقبا اعلام خواهد شد.

دو مرکز اجتماعی در سانتا روزا در روز جمعه برای ساکنان برای رهایی از گرما باز خواهند بود:

  • مرکز اجتماعی فینلی: ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر
  • مرکز اجتماعی استیل لین: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر

شهر سانتا کلارا به ساکنان یادآوری می کند که با نوشیدن مایعات فراوان، ماندن در فضاهای دارای تهویه مطبوع، دوری از آفتاب و مراقبت از اقوام و همسایگان، خود را برای گرما آماده کنند. این شهر به ساکنان یادآوری کرد که کودکان و حیوانات خانگی هرگز نباید در وسایل نقلیه بدون مراقبت رها شوند، به ویژه در هوای گرم که دمای خودرو در عرض چند دقیقه به سطوح کشنده می رسد.

  تارگت محدودیت‌هایی برای استفاده از صندوق‌های خود-پرداخت اعمال می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان