بازار کار کالیفرنیا تاریخ را به چالش می‌کشد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، علیرغم تورم، تنگناهای زنجیره تامین و کاهش شاخص‌های اقتصادی، کارفرماهای استخدام‌کننده در گلدن استیت با سرعتی خیره‌کننده به جلو حرکت می‌کنند. بهترین و جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که رشد شغل در کالیفرنیا همچنان از گرانش اقتصادی سرپیچی می‌کند.

در واقع، کالیفرنیا با تقریباً ۸۵۰۰۰ استخدام جدید در ایالتی که حدود ۱۲ درصد از نیروی کار کشور را در اختیار دارد عملکرد بهتری نسبت به کشور داشت.

مایکل برنیک، وکیل استخدامی و مدیر سابق EDD می‌گوید: «این ۱۶ درصد از کل مشاغل ایجاد شده در ایالات متحده و بسیار بالاتر از میانگین بیش از ۷۰۰۰۰ شغلی است که در طول سال گذشته دیده‌ایم.

کالیفرنیا، تنها در دو سال، تقریباً تمام ۲ میلیون شغلی را که بیماری همه گیر نابود کرده بود، دوباره به دست آورد اما با وجود بیش از یک میلیون شغل که هنوز در دسترس است، یافتن کارگر کافی همچنان دشوار است، زیرا درصد کمتری از کارگران بالقوه مایل به تغییر و یا انتخاب شغل جدید هستند، تقریباً ۴۰ درصد از افراد شاغل این کار را انجام نمی‌دهند.

برنیک گفت: «نرخ مشارکت نیروی کار هنوز بسیار پایین‌تر از آن چیزی است که قبل از همه‌گیری دیده بودیم و بسیار پایین‌تر از آنچه در دهه ۱۹۸۰ داشتیم.

  مشاور تالار نوجوانان شهرستان سانتا کلارا به دلیل مشت زدن مکرر و کوبیدن به سر نوجوان بازداشت شده، بازداشت شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان