• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • آرایش صعودی قیمت دلار در معاملات پشت خطی بازار آزاد تهران

آرایش صعودی قیمت دلار در معاملات پشت خطی بازار آزاد تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، نرخ دلار دیروز برای سیزدهمین روز متوالی در کانال ۲۹ هزار تومانی معامله شد. قیمت دلار عصر دیروز کاهش ۸۰ تومانی را ثبت کرد. دلار در بازار ارز روز دوشنبه با قیمت ۲۹ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش رسید.

سنگر محکم قیمت دلار
به عقیده بسیاری از فعالان بازار ارز با توجه به حمایت و مقاومت شدید مشاهده شده در مقابل خروج دلار از کانال قیمتی ۲۹ هزار تومانی، سطوح قیمتی این کانال را می‌توان به عنوان سنگر محکم شاخص ارزی در روز‌های کنونی دانست.

افزایش قیمت دلار در بازار شبانه
قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته آرایش صعودی به خود گرفت و به مرز حساس ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. عده ای از بازیگران ارزی معتقدند بودند در صورتی که نرخ دلار در بازار ارز امروز بالای محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان هم وجود دارد.

قیمت دلار در هرات بالا رفت
قیمت دلار در هرات هم دیشب نزدیک به ۱۰۰ تومان افزایش را ثبت کرد. این امر ممکن است بر انتظارات صعودی دلار در تهران بیفزاید.

قیمت دلارسلیمانیه بعد از ناآرامی های عراق
قیمت لار در سلیمانیه هم دیشب نسبت به روز دوشنبه تقریبا رنج بود. البته گفته می شود که به واسطه ناآرامی های عراق، تقاضا برای خرید ارز در منطقه سلیمانیه کمی بیشتر شده است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر نرخ حواله درهم
عده ای از معامله گران با اشاره به نوسان محدود نرخ حواله درهم در معاملات پشت خطی می گفتند احتمالا قیمت دلار در بازار امروز روند ملایمی را دنبال کند.

  صعودی شدن قیمت سکه و طلا در بازار امروز ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان