• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مخالفت‌ها با طرح‌های منطقه آبی دره سانتا کلارا برای ایجاد سد افزایش می‌یابد

مخالفت‌ها با طرح‌های منطقه آبی دره سانتا کلارا برای ایجاد سد افزایش می‌یابد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، یک دعوای حقوقی علیه منطقه آبی دره سانتا کلارا اکنون دو شاکی دیگر دارد. این گروه ها می گویند که مخالف سد پیشنهادی پاچکو هستند زیرا معتقدند که این سد محیط زیست و sacred land را از بین می برد.

ائتلاف Stop the Pacheco Dam این شکایت را در ماه ژوئن تنظیم کرد و مدعی شد که Valley Water در تلاش است قبل از ساخت سد از پیروی از دستورالعمل های ایالتی اجتناب کند. اکنون کلوب سیرا و گروه قبیله ای آماه موتسون می گویند که با ائتلاف موافق هستند و به شکایت می پیوندند.

Valley Water می گوید که پروژه توسعه مخزن پاچکو یک سرمایه گذاری بلندمدت است که کمبود آب را در طول خشکسالی کاهش می دهد و از تامین آب آشامیدنی محافظت می کند. اما مخالفان این پروژه می گویند Valley Water اثرات زیست محیطی سد را به درستی تحلیل نکرده است.

والنتین لوپز، رئیس گروه قبیله ای آماه موتسون، گفت: “تمام آنچه ما می خواهیم بگوییم این است که آنها باید این روند را مانند هر مجوز توسعه دیگری که داده می شود دنبال کنند.”

قانون کیفیت محیطی کالیفرنیا یا CEQA، نیاز به گزارش اثرات زیست محیطی قبل از شروع هر پروژه ای دارد و توسعه دهندگان باید تأثیر منفی پروژه را بر محیط زیست کاهش دهند.

وب سایت Valley Water می گوید که قبلاً پنج سد جایگزین را در انجمن های عمومی برای برآورده کردن الزامات CEQA ارائه کرده است. این سایت همچنین می گوید دره واتر هنوز در حال بررسی عدم توسعه سد است.

  پیدا شدن پیکر بی جان یک مرد در کمپ بی‌خانمان‌های Half Moon Bay

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان