• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی: در برخی پست‌ها به بازیکنان بیشتری نیاز داریم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی: در برخی پست‌ها به بازیکنان بیشتری نیاز داریم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تنها سه روز تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی مانده و همچنان اخباری در مورد احتمال انتقال ستاره هایی چون وسلی فوفانا، فراکی دی یونگ و پی یر امریک اوبامیانگ به چلسی شنیده می شود. در نشست خبری پیش از بازی با ساوتهمپتون توماس توخل در این رابطه و البته رویارویی با رالف هاسن هاتل صحبت کرده است.

توماس توخل گفت: “در حال حاضر فکر می‌کنم در برخی پست‌ها به بازیکنان بیشتری نیاز داریم، اما پایان پنجره نقل و انتقالات بسیار نزدیک است. زمانی که اول سپتامبر فرا برسد، هر اتفاقی که رخ داده باشد من سرمربی خوشحالی خواهم بود.

سعی می‌کنم راه حل هایی پیدا کرده و به این فکر نکنم که ممکن بود چه اتفاقاتی رخ دهد. آنچه اهمیت دارد، واقعیت های تیم است. در مقابل لستر نکته مهم یافتن راهی برای کسب پیروزی بود و چیزی که در ساوتهمپتون اهمیت دارد نیز همین است. این کاری است که ما انجام خواهیم داد و مهم نیست بازیکنان جدید بیایند یا نه.

امیدواریم ۶۰ بار در طول فصل به میدان برویم، اما برای ۶۰ بازی باید تیمی در اختیار داشته باشیم که همه آماده حضور در زمین باشند و در واقع تصمیمات سخت زیادی پیش روی ما باشد. ابتدای هفته تقریبا در شرایطی قرار گرفتیم که تقریبا هیچ مدافع مرکزی دیگری روی نیمکت نداشتیم. بنابراین در حال حاضر تصمیم گیری اندازه کافی سخت نیست و من دوست دارم بیشتر از این بازیکن داشته باشم.

بازگشت به نیمکت بعد از یک بازی محرومیت؟ من بارها مقابل آنتونیو کونته حضور داشتم و به طور معمول ما با یکدیگر مشکلی نداریم، اما ممکن است اتفاقاتی در یک مسابقه فوتبال رخ دهد. من برای رالف هاسن هاتل احترام زیادی قائل هستم و ما بارها مقابل هم قرار گرفته ایم.

  به خط شدن طلبکاران معروف پرسپولیس برای دریافت طلب خود از این باشگاه

او یک فرد و یک سرمربی بسیار خوب است و هر سال اثر کار او در تیم ساوتهمپتون دیده می شود. رفتار هاسن هاتل قبل از مسابقه بسیار دوستانه خواهد بود، اما در طول بازی اینگونه نیست. اشتباه نکنید، ما هر رقیب هستیم و مبارزه خواهیم کرد، اما همیشه سعی می کنیم بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. حضور در کنار زمین قطعا بهتر از دیدن بازی از روی سکوها خواهد بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان