آیا می‌توانید هنگام برنده شدن در لاتاری کالیفرنیا ناشناس بمانید؟

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، چاد فرای، مردی از Placer County، به تازگی ۲۰ میلیون دلار از یک بلیت قرعه کشی کالیفرنیا برنده شد. این بزرگترین جایزه یک اسکرچر در تاریخ لاتاری کالیفرنیا است.

لاتاری کالیفرنیا برنده‌های خود را در این هفته اعلام کرد و به عنوان بخشی از این اعلامیه، نام، محل زندگی‌ و مجموع برنده‌هایش و همچنین محل خرید بلیط را منتشر کرد.

بلافاصله پس از این پیروزی بزرگ، دنیای رسانه‌های اجتماعی با توصیه‌های مالی خود وارد عمل شدند: برنده‌های خود را به‌طور ناشناس معرفی کنید.

آخرین چیزی که یک فرد در هنگام کسب پول جدید می خواهد، این است که تعداد انگشت شماری از اقوام دور، دوستان سابق دانشگاهی یا افرای که در گذشته‌های دور با آنها در ارتباط بوده از این خبر مطلع شوند.

بنابراین احتمالاً به نفع شماست که بردهایتان را برای خود نگه دارید. اما آیا این نوع رفتار مجاز است؟

در حالی که بحث در مورد امور مالی شخصی در یک کسب و کار معمولاً جزو آداب بد در نظر گرفته می شود، برای برندگان لاتاری کالیفرنیا اما اینگونه نیست.

طبق وب‌سایت لاتاری کالیفرنیا، قوانین، بخت‌آزمایی‌ها را ملزم می‌کند که نام کامل برنده و نام و محل کسب‌وکاری که بلیت برنده را فروخته است، منتشر کنند. قرعه‌کشی می‌گوید کل بردها، از جمله «پرداخت‌های ناخالص و خالص اقساط شما»، ثبت عمومی است، و همچنین مشمول افشا می‌شود.

فرای گفت که اسکرچر ۳۰ دلاری را در حالی خریده که در یک بازار محلی توقف کرده بود تا مقداری آبجو بردارد. او هزینه بلیت را با پولی که از یک کار ساختمانی به دست آورده بود پرداخت کرد.

  پرزیدنت ترامپ از تجربه حضور در زندان شهرستان فولتون می‌گوید

فرای، قصد دارد یک پیکاپ جدید فورد F-250 بخرد.

کالیفرنیا با سیاست خود در مورد افشای اطلاعات برندگان قرعه کشی تنها نیست و ایالت‌های زیادی این قانون را اجرا می‌کنند. تنها ۱۱ ایالت در این کشور به برندگان اجازه ناشناس ماندن می دهند.

اگر می‌خواهید تا جایی که ممکن است در مورد بردهای خود ناشناس بمانید، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  • اول، فقط حداقل مقدار اطلاعات مورد نیاز توسط قانون را افشا کنید. جزئیات بیش از حد داستان خود را در اختیار لاتاری کالیفرنیا قرار ندهید و با شرکت در گرفتن هیچ عکسی موافقت نکنید.
  • دوم، بلیط های خود را در منطقه ای غیر از محل زندگی خود بخرید.
  • در نهایت، داشتن یک نام و نام خانوادگی مشترک ضرری ندارد، اگرچه کنترل آن بسیار دشوارتر است.

هر سه آنها به نفع یکی از برندگان کالیفرنیا کار کردند.

به گزارش مرکوری نیوز، اطلاعات بسیار کمی در مورد استیو تران، که در سال ۲۰۱۳ برنده یک بخت آزمایی ۳۲۴ میلیون دلاری مگا میلیون دلاری شد، وجود دارد. او تنها به عنوان یک مرد کالیفرنیای شمالی شناسایی شد که هنگام رانندگی با خانواده اش در سن حوزه، بلیت را خریداری کرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی برای چاد فرای و جایزه‌ی جدیدش می‌افتد. او دریافت مبلغ جایزه به صورت یکجا را انتخاب کرد که ۱۱٫۶ میلیون دلار قبل از مالیات فدرال است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان