رویدادهای آخر هفته برای روز کارگر در منطقه ساکرامنتو

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، روز کارگر در اولین دوشنبه ماه سپتامبر برگزار می شود و اکثر کارگران آمریکایی یک تعطیلات آخر هفته سه روزه را در پیش دارند.

در ساکرامنتو، رویدادهای متعددی در طول سه روز آخر هفته اتفاق می‌افتد که در اینجا نگاهی به آنها می‌اندازیم:

بیست و دومین سالانه Chalk It Up! جشنواره هنر و موسیقی گچ

Chalk It Up! جشنواره هنر و موسیقی گچ یک جشن سه روزه از هنرمندان محلی و جامعه هنری در ساکرامنتو است.

در این رویداد خانوادگی، هنرمندان پیاده‌روهای اطراف پارک فرمونت را با گچ به آثار هنری تبدیل می‌کنند. این رویداد همچنین دارای موسیقی زنده و فروشندگان غذای محلی و نوشیدنی‌های مختلف در خیابان Q در مرکز شهر ساکرامنتو است.

این رویداد رایگان است و از ۳ تا ۵ سپتامبر از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر برگزار می شود

بازار شبانه FoodieLand

بازار شبانه FoodieLand یکی دیگر از رویدادهای خانوادگی است که طی چهار روز در Cal Expo برگزار می شود. به گفته وب سایت Cal Expo، در این رویداد ۱۵۰ فروشنده با انواع غذاها، هنرها، صنایع دستی، بازی ها و سرگرمی ها حضور دارند.

ورودی این رویداد ۵ دلار است و کودکان زیر ۵ سال به صورت رایگان پذیرفته می شوند. همراه داشتن حیوانات خانگی در این رویداد مجاز نیست.

اجرای روز کارگر دیویس

دوی ۵K و ۱۰K در دیویس در سنترال پارک در خیابان های ۳ و C در ساعات صبح تعطیلات روز کارگر انجام می شود. بعد از آن دوی کودکان ½ مایلی برگزار می شود.

طبق اعلام وب سایت این رویداد، هزینه‌ی ورودی های ۵K و ۱۰K  ۴۳ دلار است، اما هزینه آن برای شرکت کنندگان ۱۶ سال و کمتر، ۳۸ دلار است.

  سه شهر در بی اریا، در میان گران‌ترین شهرها برای اجاره خانه

هر ورودی ۵K و ۱۰K شامل یک تی شرت آستین کوتاه و یک مدال پایانی است. جوایز گروهی به سه نفر نهایی در رده های سنی مختلف اهدا خواهد شد.

به گزارش سایت رویداد، در صورت ثبت نام تا ۳۱ آگوست، سایز و فرم پیراهن خود را می‌توانید مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان